  • Data: 2011-12-29 15:46:11
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 11:32, s2k pisze:

    > Broń boże przed starym dieslem, ciągły kłopot i wysokie koszta
    > eksploatacji. Diesel musi mieć super kondycje : kompresja, mocny
    > akumulator, rozrusznik w supertanie, alternator w super stanie, pompa
    > wtryskowa w super stanie, świece żarowe w superstanie. Jeden parametr
    > odpada od normy i czekasz na śmieciarkę aż zapalisz na line.
    >
    > Przerobione na swojej skórze.

    ja na wlasnej skorze (choc auto sluzylo wiele lat zonie na dojazdy do
    pracy) przerobilem m.in., AX 1.5D (ta mocniejsza wersje 58KM). Autko
    dziennie robilo po 70-80km min - racdzej bez problemowo.
    Sprzedawalismy je znajomemu jakies 2 lata temu jak na liczniku mial ok.
    350tys km a silnik wciaz byl pelny wigoru.
    Wiem, ze do dzisiaj jezdzi (gdzies w Krakowie) i sie trzyma kupy.
    Bardzo przyjemne to bylo autko - i b.tanie w eksploatacji - zima miescil
    sie w 4-4.5l/100km (Katowice - zazwyczaj z 3-4rema osobami na pokladzie).

    Kiedys mialem tez F.Escorta (kupilem jako 2 lataka i sprzedawalem jako
    5-cio latka) - rocznik 1996 - wersja RFN :)
    Ze wszystkich aut jaki mialem to F.Escort byl najbardziej awaryjny -
    niemal skarbonka - najgorzej je wspominam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)