  • 1. Data: 2011-05-16 11:49:12
    Temat: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: Gravel <m...@g...com>

    Nawet policjantow maja gdzies
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,96046
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html

    Gravel
    --
    VN 800

  • 2. Data: 2011-05-16 11:52:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, Gravel <m...@g...com> wrote:
    > Nawet policjantow maja gdzies
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,96046
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html

    No i nie pomogl bialy/srebrny motocykl z kogutami, bialy kask i odblaski, no i
    napis POLICJA. To tak ad. wczesniejszego watku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-05-16 11:52:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 16.05.2011 13:49, Gravel pisze:
    > Nawet policjantow maja gdzies

    nie rozumiem. kto?

    --
    - gildor

  • 4. Data: 2011-05-16 11:54:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > nie rozumiem. kto?

    Oni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-05-16 13:03:44
    Temat: Re: SamochĂłd wjechaĹ, w policjantĂłw na motocyklach
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html

    > No i nie pomogl bialy/srebrny motocykl z kogutami, bialy kask i odblaski,
    > no i
    > napis POLICJA. To tak ad. wczesniejszego watku.

    Koguty zapewne byly wylaczone

    Napis POLICJA jest na plecach, zólte kamizelki zaslania owiewka, odblaski
    widac raczej tylko w nocy.

    Bialy kask nie pomaga - jak widac.

    Dlatego - jak pisalem - trzeba miec kask zólty oczojebny i swiatla drogowe -
    wtedy jest jakas szansa.

    Zapewne nie zapierdalali 200 km/h na kole - to tak dla tych madrali co
    twierdza, ze sie drogowe swiatla nie przydaja gdy sie przepisowo jezdzi.

    pozdro
    greg

  • 6. Data: 2011-05-16 13:17:07
    Temat: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "greg" napisał w wiadomości grup

[...]

    ==========

    Dziwne te Twoje wnioski. Biały kask nie pomaga? Z pewnością jadąc w cieniu
    jest lepiej widoczny niż czarny.

    To, że mieli wypadek ma być dowodem, że należy jeździć na długich światłach?

    Z logiki - pała. Ale ogólnie trzy minus.

  • 7. Data: 2011-05-16 13:37:42
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 15:17, Marcin N pisze:
    > Biały kask nie pomaga? Z pewnością jadąc w
    > cieniu jest lepiej widoczny niż czarny.

    Jak wszyscy pokupują białe kaski i kierowcy się do nich przyzwyczają to
    co dalej?

    --
    Tom01

  • 8. Data: 2011-05-16 13:45:39
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > To, że mieli wypadek ma być dowodem, że należy jeździć na długich
    > światłach?
    >
    > Z logiki - pała. Ale ogólnie trzy minus.

    U Ciebie pała z gramatyki. Z konstrukcji imiesłowowych. Jadąc w cieniu
    poczytaj podrecznik.

    Kask biały może jest lepiej widoczny niz czarny, ale jakoś nie pomógł; ja
    jestem fanem kasków oczojebnych i o tym pisałem, szerzej rozwodziłem się na
    ten temat w wątku o kaskach założonym przez Ciebie wcześniej więc nie będę
    się powtarzał.

    Z czytania ze zrozumieniem masz trzy z dwoma: to, że mieli wypadek w
    _jasny_słoneczny_dzień_ ma być przesłanką do myślenia, że może jakby jechali
    na drogowych to by go nie mieli. Właśnie dlatego, że w jasny słoneczny dzień
    świateł prawie nie widać. Zwłaszcza dobrze ustawionych świateł nowoczesnych
    motocykli, bo takie światła oświetlają dobrze drogę ale nie dają po oczach
    nieuważnym kierownikom wyjeżdżającym z podporządkowanej. Nie pisałem nic o
    żadnych dowodach, pisałem, że długie światła dają większe szanse przeżycia.
    Tylko tyle. Oczywiście można się ze mną nie zgadzać i nawet jest się wtedy w
    zgodzie z przepisami. Oby nie trzeba było sobie tego na nagrobku wypisać:
    "Tu leży ten, co nie tylko miał pierwszeństwo przejazdu ale także jechał na
    światłach mijania".

    pozdro

    greg

  • 9. Data: 2011-05-16 13:47:59
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote in message

    > Jak wszyscy pokupują białe kaski i kierowcy się do nich przyzwyczają to co
    > dalej?

    Żółte oczojebne :-)

    ja już mam :-)

  • 10. Data: 2011-05-16 13:53:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 16.05.2011 15:45, greg pisze:
> [...]
    > jechali na drogowych to by go nie mieli. Właśnie dlatego, że w jasny
    > słoneczny dzień świateł prawie nie widać.

    idź do lekarza. od oczu, jak świateł w nowoczesnym motocyklu nie widzisz.

    > Zwłaszcza dobrze ustawionych

    zwłaszcza

    > świateł nowoczesnych motocykli,

    zwłaszcza

    > bo takie światła oświetlają dobrze drogę
    > ale nie dają po oczach nieuważnym kierownikom wyjeżdżającym z
    > podporządkowanej.

    "wyjechał wprost na nich"
    zwłaszcza doskonale widać przy bocznym uderzeniu.

    > Nie pisałem nic o żadnych dowodach, pisałem, że długie
    > światła dają większe szanse przeżycia. Tylko tyle.

    gorsze. i skończ z durnymi teoriami. mądrzejsi od Ciebie, gdybyś miał
    racje, wprowadzili by nam, za pomocą junii europejskiej, reżim, czy też
    nakaz jazdy wyłącznie na drogowych.

    > Oczywiście można się ze mną nie zgadzać

    trzeba nawet.

    > i nawet jest się wtedy w zgodzie z przepisami. Oby
    > nie trzeba było sobie tego na nagrobku wypisać: "Tu leży ten, co nie
    > tylko miał pierwszeństwo przejazdu ale także jechał na światłach mijania".

    jasne. a u Ciebie: "Tu leży ten, co miał pierwszeństwo, ale zapalił
    drogowe..."

    - gildor