  • 61. Data: 2011-05-19 13:48:40
    Temat: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:ir33ov$bpl$2@news.onet.pl...

    > dziękuję za potwierdzenie.

    Ale potwierdzenie czego? Przeczytałeś co napisałem? Napisałem
    "widać_nie_lepiej"

    > Twoje 20letnie PJ mnie nie powaliło, bo najwyraźniej jesteś młodszy ode
    > mnie.

    Cieszę się, że jestem młodszy. Czego to dowodzi? Tego, że Ty masz rację?

    > tak, bo żeby mieć obiektywne porównanie, to identyczne sytuacje powinieneś
    > mieć na mijania. jeździłem z ciekawości na długich, dlatego uważam, że
    > bezpieczniej jest na mijania. przynajmniej mnie w korku puszczają, zamiast
    > się zacietrzewiac. i mnie widzą, wbrew temu co sam twierdzisz.

    No i dlatego właśnie piszę, że nie ma tu obiektywnych porównań.

    > tak. mam inne. do tego staram się nie być egoistą. Ty jesteś.

    Z tym nie polemizuję, jestem, ale to był wątek o tym, czy motocykl na
    długich lepiej widać na drodze, czy nie. Argumenty ad personam świadczą o
    Tobie źle. Jesteś już na tyle stary, że powienieneś to wiedzieć. Ale jak
    chcesz możesz także dodać, że mam krótkiego siusiaka i sobie go długim
    światłem przedłużam. Ja ci odpiszę, że jesteś już tak stary, że twój zwiędł
    ze starości i dlatego jesteś taki zgryźliwy. Ta wymiana poglądów znacznie
    poprawi nam obu nastrój. Zaczynaj jeśli chcesz.

    > nie, to nie jest prawda. a przynajmniej nie taka prawda, jaką Ty chciałbyś
    > żeby była. wzrosła ilość wypadków, bo wzrosła ilość motocykli na drogach.
    > a wiesz, że statystyka, to suka? można ją zoptymalizować pod dowolne
    > założenie.

    Aha, czyli znowu wiesz lepiej, bo tak. Nawet nie zadałeś sobie trudu, żeby
    przczytać do czego sie odniosłem. Pisało, że nie wzrosła co do liczby
    nominalnej tylko procentowo. I nie w Polsce tylko w Austrii, gdzie ilość
    motocykli aż tak chyba nie wzrosła. Statystyka to suka, uważaj, bo Ciebie
    też może ugryźć. Poza tym napisałem wyraźnie: nie wiem czy to prawda, ale
    zgadza się z moimi spostrzeżeniami.

    > no myślę, bo chyba nie istnieje lekarz od ego. istnieje?

    taa... tu była ta ironia co miała kopnąć w dupę, wiedziałem, że sie do tego
    przyczepisz jak dziecko, a niby taki starszy jesteś.

    pozdro

  • 62. Data: 2011-05-19 14:01:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 19.05.2011 15:48, greg pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Ale potwierdzenie czego?

    tego:
    "Nie widziałem żadnych obiektywnych badań (...)"

    > Przeczytałeś co napisałem? Napisałem "widać_nie_lepiej"

    owszem.

    > Cieszę się, że jestem młodszy. Czego to dowodzi? Tego, że Ty masz rację?

    nie wiem, to Ty zacząłeś, to sobie odpowiedz.

> [...]
    > długich lepiej widać na drodze, czy nie. Argumenty ad personam świadczą
    > o Tobie źle. Jesteś już na tyle stary, że powienieneś to wiedzieć.

    o widzisz, nie udało Ci się zdyskredytować mnie swoim doświadczeniem, to
    teraz jestem starcem? to nie są argumenty ad personam? hą? nie dość, że
    egoista to jeszcze hipokryta
    lece, nie chce mi się dalej czytac.
    powodzenia.

    - gildor

  • 63. Data: 2011-05-19 14:10:18
    Od: "greg" <g...@f...com>

    > nie dość, że egoista to jeszcze hipokryta

    hipokryta, a moze nawet hipodrom

    > lece,

    milego latania

    > powodzenia.

    i wzajemnie,

    greg

  • 64. Data: 2011-05-19 17:14:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ło w dupe!

    Sie mówi Gildorku kurwa!!!!!!!

    > bo najwyraźniej jesteś młodszy ode mnie.

    Najstarszy jest Sir Pierdnik. I najmądrzejszy. I przegrałeś...

    Tyle.

    --
    Grzybol

  • 65. Data: 2011-05-19 17:56:23
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    greg wrote:

> [...]
    > nie chce mi się sprawdzać, ale jest to zgodne z moimi spostrzeżeniami,
    > że motocykl na drodze widać słabo. Ty twierdzisz, że jak mają zauważyć
    > to zauważą? A ja twierdzę, że chcę im pomóc zauważyć. No bo skoro to
    > światło drogowe tak dobrze widać, że aż oślepia no to znaczy, że jednak
    > je widac lepiej niż mijania.
    >
    > Pewnie znów się ze mną nie zgodzisz, ale mam prośbę. Jakbyś coś jeszcze
    > mi pisał to zacznij używać wielkich liter na początku zdania. Okropnie
    > ciężko się czyta bez nich. Tak wiem, powinienem iść do okulisty.

    Chychy, pojechal ci, glizdor. A ja tez jezdze na dlugich. Albo na
    halogenach. Albo na dlugich i na halogenach. I jeszcze trabie!
    K.

  • 66. Data: 2011-05-19 17:58:15
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

> [...]
    > uważam, że bezpieczniej jest na mijania. przynajmniej mnie w korku
    > puszczają, zamiast się zacietrzewiac. i mnie widzą, wbrew temu co sam

    Ja mam dla ciebie pomysla, wylaczaj dlugie dojezdzajac do korka, nikt
    sie nie pozna. Dobre, co?
    K.