    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Date: Mon, 16 May 2011 18:28:08 +0200

    W dniu 2011-05-16 18:22, greg pisze:

    > że, przepraszam, kim?

    iskrobokiem, tym z piosenki 'o nadziejo iskrobokow', pisales ze masz
    nadzieje, wiec chcialbym ustalic czy jestes iskrobokiem.
    To chyba normalne.

    > To prawda. Pierwszy sezon na drogowych miałem wyrzuty sumienia, potem mi
    > trochę przeszło.

    Aha.

    > nie każecie mi mojego oczojebnego kasku zdejmować w pochmurniejsze dni w
    > trosce o nieodwracanie uwagi od tego co na drodze naprawdę ważne.

    Nic Ci nie kaze, ale planuje rozbudowac departament swiecenia w taki
    sposob zeby motonitom na dlugich przyjebac dotkliwie po oczach.
    Jako ze wiekszosc z nich nie uwaza jazdy na dlugich za utrudniajaca
    obserwacje, wnioskuje ze moje swiatelka dydaktyczne musza byc
    kilkakrotnie mocniejsze od swiatel drogowych by pokonac opor stawiany
    przez zacme czy inna chorobe oczu.

    pozdr
    newrom