    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Date: Mon, 16 May 2011 16:06:34 +0200

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:iqra87$dvl$1@news.onet.pl...

    > zwłaszcza doskonale widać przy bocznym uderzeniu.

    Być może zanim wyjechał to spojrzał w lewo czy tam prawo. Jakby ich zobaczył
    to być może nie wyjechałby.

    > gorsze. i skończ z durnymi teoriami. mądrzejsi od Ciebie, gdybyś miał
    > racje, wprowadzili by nam, za pomocą junii europejskiej, reżim, czy też
    > nakaz jazdy wyłącznie na drogowych.

    Gdybyś Ty miał tu rację to nie byłoby ani jednego durnego przepisu a obawiam
    się, że parę jest. Jak ich nie dostrzegasz to idź do lekarza. Od oczu.

    A gorsze bo? Bo Ty tak napisałeś? Idź do lekarza. Od ego.

    > jasne. a u Ciebie: "Tu leży ten, co miał pierwszeństwo, ale zapalił
    > drogowe..."

    Ja mam nadzieję, że się wybronię jakoś od tego nagrobka. Na Twoim mogę
    zapalić świeczkę. Świeczkę mijania.

    Aha i podsumowując: nie wiem o co się kłócimy. Ty uważasza tak, ja uważam
    inaczej, każdy pisze co myśli i fajnie. Nie jesteś chyba właścicielem
    precla, żeby mi kazać kończyć z moimi teoriami nawet jeśli uważasz je za
    durne. Nie chcesz to nie czytaj, ale nie zachowuj się jak cham.

    pozdro
    greg