  • Data: 2011-05-16 14:31:40
    Temat: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 16:09, AZ pisze:

    > na publicznych drogach, po ktorych
    > powinno sie na nich stosowac do Przepisow o Ruchu
    > Drogowym.

    Reprezentujecie staromodne podejście do Prawa. Oparte o stereotyp
    dogmatycznej nadrzędności Litery Prawa i wynikających z nich naturalnie
    i bezwarunkowo pojęć winy i kary.

    A przecież nadeszły już te czasy że jesteśmy we własnym domu i stanowimy
    Prawo jako społeczeństwo dla siebie samych. I powinniśmy do prawa mieć
    przede wszystkim pozytywny emocjonalny stosunek wynikający z świadomości
    służebnej funkcji prawa wobec nas wszystkich. Prawo ma nam pomagać być
    lepszymi dla siebie. Aż tyle i tylko tyle.

    Puenta dla tych którzy się zgubili:

    Kodeks Ruchu drogowego trzeba polubić, po prostu.
    Ja wiem po sobie to nie jest łatwe. Dlatego zacząć trzeba stopniowo.

    Ja na przykład polubiłem na początek przepisy dotyczące dopuszczalnego
    nacisku na oś!
    I chwała Demokracji! przestrzegam go skutecznie od samego początku.

    KJ - człowiek nowych czasów