  • Data: 2011-05-16 13:45:39
    Temat: Re: SamochA?d wjechaA, w policjantA?w na motocyklach
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    news:iqr84c$7j1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "greg" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bialy kask nie pomaga - jak widac.
    >
    > Dlatego - jak pisalem - trzeba miec kask zólty oczojebny i swiatla
    > drogowe -
    > wtedy jest jakas szansa.
    >
    > Zapewne nie zapierdalali 200 km/h na kole - to tak dla tych madrali co
    > twierdza, ze sie drogowe swiatla nie przydaja gdy sie przepisowo jezdzi.
    >
    > ==========
    >
    > Dziwne te Twoje wnioski. Biały kask nie pomaga? Z pewnością jadąc w cieniu
    > jest lepiej widoczny niż czarny.
    >
    > To, że mieli wypadek ma być dowodem, że należy jeździć na długich
> [...]

    U Ciebie pała z gramatyki. Z konstrukcji imiesłowowych. Jadąc w cieniu
    poczytaj podrecznik.

    Kask biały może jest lepiej widoczny niz czarny, ale jakoś nie pomógł; ja
    jestem fanem kasków oczojebnych i o tym pisałem, szerzej rozwodziłem się na
    ten temat w wątku o kaskach założonym przez Ciebie wcześniej więc nie będę
    się powtarzał.

    Z czytania ze zrozumieniem masz trzy z dwoma: to, że mieli wypadek w
    _jasny_słoneczny_dzień_ ma być przesłanką do myślenia, że może jakby jechali
    na drogowych to by go nie mieli. Właśnie dlatego, że w jasny słoneczny dzień
    świateł prawie nie widać. Zwłaszcza dobrze ustawionych świateł nowoczesnych
    motocykli, bo takie światła oświetlają dobrze drogę ale nie dają po oczach
    nieuważnym kierownikom wyjeżdżającym z podporządkowanej. Nie pisałem nic o
    żadnych dowodach, pisałem, że długie światła dają większe szanse przeżycia.
    Tylko tyle. Oczywiście można się ze mną nie zgadzać i nawet jest się wtedy w
    zgodzie z przepisami. Oby nie trzeba było sobie tego na nagrobku wypisać:
    "Tu leży ten, co nie tylko miał pierwszeństwo przejazdu ale także jechał na
    światłach mijania".

    pozdro

    greg