    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samba na telefon
    Date: Sat, 26 Feb 2022 23:06:34 +0100
    <1...@4...net> <sv7clv$hip$1@dont-email.me>
    <1vwtde4b06izk$.1xixhxqs3wxb7.dlg@40tude.net>
    <sv856p$c2k$1@dont-email.me>
    <1e20wbul7vvdk$.1ap0qia6kq4wl.dlg@40tude.net>
    <sv8a0l$lct$1@dont-email.me> <x5n34tfsz8jk.1s1jtibpo5xcy$.dlg@40tude.net>
    <sv8e3c$nm8$1@dont-email.me>
    <1tq4872txqklr$.zfd7f2fn7m2h$.dlg@40tude.net>
    <sv8kld$bkd$1@dont-email.me> <sv9368$t6g$1@news.icm.edu.pl>
    <sv9s8j$tif$1@dont-email.me> <svak51$dkt$1@news.icm.edu.pl>
    <svauma$6c5$1@dont-email.me> <svb22v$g6b$1@news.icm.edu.pl>
    <svb35n$daa$1@dont-email.me> <svb93p$1b2$1@news.icm.edu.pl>
    <svbbvu$gcb$1@dont-email.me> <svd97v$290$1@news.icm.edu.pl>
    <svdb8t$2ao$1@dont-email.me> <sve09o$7e2$1@news.icm.edu.pl>
    <621a8df2$0$489$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 26.02.2022 o 21:30, ALEX MR pisze:

    > To raczej młodziak, któremu się wydaje, że te "stare pierdziele" na
    > niczym się nie znają i aż dziwne że nie wyginęły jak dinozaury ;-) Za 30
    > lat sam stanie się tetrykiem i zmieni zdanie :-P

    Raczej nie, może w sensie mentalnym młodziak, że mu się chce myśleć, co
    jest na plus, ale jest raczej oczywiste, że właśnie ma swoje lata. Tylko
    pokazuje jedną stronę życia, podejrzewam że trochę na zasadzie "a nuż
    mam rację".

    > Pierwotną funkcjonalnością smartfona nie było bycie "końcówką netu".
    > Tylko bycie mobilnym komputerem.

    No tak, ale dodano telefon z jego usługami sieciowymi i okazało się, że
    można to sprzedawać ludziom i oni chętniej to kupią niż pc. Nieskromnie
    mówiąc, wieszczyłem to dokładnie, że emaile ludzie będą obsługiwali z
    telefonu. Większą kwestią jest, że pewnych rzeczy bez telefonu nie da
    się. Smartwatche czy tam opaski, odkurzacze automatyczne. nabyłem dla
    dziecka samochodzik sterowany komórką. Okazało się, że aplikacja wymaga
    nowego os'a. I jak tu wiązać się z takimi rozwiązaniami. "Idi w ...j!"