eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRe: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2009-03-08 02:20:52
    Temat: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
    Od: sitek72 <sitek@_NOSPAM_autograf.pl>

    A-Geonapisal

    > Gdybyście się kiedyś przypadkiem wybierali do salonu Inter Motors na ul.
    > Maratońskiej to naprawdę nie polecam. Obsługa tam żadna, brak kompetentnych
    > ludzi, którzy doradziliby w czymkolwiek. Nie można sie doprosić o to, żeby
    > ktoś podszedł i Cię obsłużył...no chyba, że masz przy sobie 40 tysięcy i
    > kupujesz nowiutki motorek. Chcieliśmy kupić kaski i akurat nie było naszych
    > rozmiarów, a pan z obsługi powiedział, że nam ich nie sprowadzi, bo nie.
    > Natomiast w innym salonie dla porównania, gościu podszedł, doradził i nie ma
    > problemu z ściągnieciem tych kasków skąd indziej.
    > Pozdrawiam
    bylem w tym sklepie na początku lutego 2009, muszę stwierdzić, że obsługa
    musiała się zmienić, bo było całkiem miło, i nie musiały mi wystawać
    pieniądze z kieszeni, aby do mnie i do mojej żony podszedł sprzedawca i
    doradził w przedmiocie zakupu odzieży, i wcale nie proponował rzeczy
    najdroższych, wyszliśmy stamtąd naprawdę zadowoleni z zakupów

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 2. Data: 2009-04-10 11:46:26
    Temat: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
    Od: Speed55 <piotr.rybus@_NOSPAM_wp.pl>

    W tamtym roku tj. czerwiec 2008 kupowalem kask w Liberty Motors, i musze
    stwierdzic , ze zeczywiscie obsluga jest do kitu nikt z meskiej obslugi
    nawet do mnie i kolegi nie podszedl zapytac sie w czym pomoc czy po co tu
    przyslismy :)
    Dopiero jedna dziewczyna zajmujaca sie czym innym podeszla do nas i
    zaczela rozmowe. Moze nie znala sie za bardzo ale probowala pomoc i
    odpowiedziec jak najlepiej na nasze pytania. Przyznam ze byla bardzo mila
    i sympatyczna dlatego zdecydowalem sie ze kupie u niej ten kask. Co prawda
    nie bylo takiego jaki mi sie spodobal ale nie robila problemow i go
    zamowila mial byc na nastepny dzien.
    Na nastepny dzien poszedlem ale niestety kasku nie bylo wiec poprosila
    abym poczekal jeszcze jeden dzien.
    Na nastepny dzien kasku znowu nie bylo (zaginal w akcji) jak to
    sympatycznie powiedziala. Ale przy mnie posprawdzala i pokazala mi w
    systemie ze zeczywiscie kask zamowiony byl i wedlug systemu dostarczony a
    fizycznie go nie bylo.
    Wiec postanowilem jeszcze jeden dzien poczekac (chyba tylko dlatego ze
    mnie tak milo i cieplo probowala przeprosic za balagan w systemie)
    Na kolejny dzien juz jechalem ze stanowczym stwierdzeniem ze jezeli znowu
    nie bedzie to podziekuje i kupie gdzie indziej.
    Na szczescie kask dojechal i go kupilem. Milym zaskoczeniem bylo ze
    dostalem spory rabat na niego za moja cierpliwosc od tej sympatycznej pani
    zedu 25%
    Cena kasku wynosila 600zl a sprzedany mi zostal za 480zl.
    Tak wiec ogolnie jestem zadowolony z zakupow w Liberty Motors i obslugi
    damskiej.
    Obsluga meska - szkoda slow. :(


    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: