-
1. Data: 2009-03-08 02:20:52
Temat: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
Od: sitek72 <sitek@_NOSPAM_autograf.pl>
A-Geonapisal
> Gdybyście się kiedyś przypadkiem wybierali do salonu Inter Motors na ul.
> Maratońskiej to naprawdę nie polecam. Obsługa tam żadna, brak kompetentnych
> ludzi, którzy doradziliby w czymkolwiek. Nie można sie doprosić o to, żeby
> ktoś podszedł i Cię obsłużył...no chyba, że masz przy sobie 40 tysięcy i
> kupujesz nowiutki motorek. Chcieliśmy kupić kaski i akurat nie było naszych
> rozmiarów, a pan z obsługi powiedział, że nam ich nie sprowadzi, bo nie.
> Natomiast w innym salonie dla porównania, gościu podszedł, doradził i nie ma
> problemu z ściągnieciem tych kasków skąd indziej.
> Pozdrawiam
bylem w tym sklepie na początku lutego 2009, muszę stwierdzić, że obsługa
musiała się zmienić, bo było całkiem miło, i nie musiały mi wystawać
pieniądze z kieszeni, aby do mnie i do mojej żony podszedł sprzedawca i
doradził w przedmiocie zakupu odzieży, i wcale nie proponował rzeczy
najdroższych, wyszliśmy stamtąd naprawdę zadowoleni z zakupów
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2009-04-10 11:46:26
Temat: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
Od: Speed55 <piotr.rybus@_NOSPAM_wp.pl>
W tamtym roku tj. czerwiec 2008 kupowalem kask w Liberty Motors, i musze
stwierdzic , ze zeczywiscie obsluga jest do kitu nikt z meskiej obslugi
nawet do mnie i kolegi nie podszedl zapytac sie w czym pomoc czy po co tu
przyslismy :)
Dopiero jedna dziewczyna zajmujaca sie czym innym podeszla do nas i
zaczela rozmowe. Moze nie znala sie za bardzo ale probowala pomoc i
odpowiedziec jak najlepiej na nasze pytania. Przyznam ze byla bardzo mila
i sympatyczna dlatego zdecydowalem sie ze kupie u niej ten kask. Co prawda
nie bylo takiego jaki mi sie spodobal ale nie robila problemow i go
zamowila mial byc na nastepny dzien.
Na nastepny dzien poszedlem ale niestety kasku nie bylo wiec poprosila
abym poczekal jeszcze jeden dzien.
Na nastepny dzien kasku znowu nie bylo (zaginal w akcji) jak to
sympatycznie powiedziala. Ale przy mnie posprawdzala i pokazala mi w
systemie ze zeczywiscie kask zamowiony byl i wedlug systemu dostarczony a
fizycznie go nie bylo.
Wiec postanowilem jeszcze jeden dzien poczekac (chyba tylko dlatego ze
mnie tak milo i cieplo probowala przeprosic za balagan w systemie)
Na kolejny dzien juz jechalem ze stanowczym stwierdzeniem ze jezeli znowu
nie bedzie to podziekuje i kupie gdzie indziej.
Na szczescie kask dojechal i go kupilem. Milym zaskoczeniem bylo ze
dostalem spory rabat na niego za moja cierpliwosc od tej sympatycznej pani
zedu 25%
Cena kasku wynosila 600zl a sprzedany mi zostal za 480zl.
Tak wiec ogolnie jestem zadowolony z zakupow w Liberty Motors i obslugi
damskiej.
Obsluga meska - szkoda slow. :(
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/