eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRe: Salon motocyklowy Łódź ul. MaratońskaRe: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Speed55 <piotr.rybus@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
    Date: Fri, 10 Apr 2009 11:46:26 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 36
    Message-ID: <e1409e09a7f877348de58718b6f5a849$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <f30mev$s9d$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <e8ee773e2640c1c1665f946cd8038e7f$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.109.91.245
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1239363986 15054 193.109.91.245 (10 Apr 2009
    11:46:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 11:46:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: wysz.4web.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593126
    [ ukryj nagłówki ]

    W tamtym roku tj. czerwiec 2008 kupowalem kask w Liberty Motors, i musze
    stwierdzic , ze zeczywiscie obsluga jest do kitu nikt z meskiej obslugi
    nawet do mnie i kolegi nie podszedl zapytac sie w czym pomoc czy po co tu
    przyslismy :)
    Dopiero jedna dziewczyna zajmujaca sie czym innym podeszla do nas i
    zaczela rozmowe. Moze nie znala sie za bardzo ale probowala pomoc i
    odpowiedziec jak najlepiej na nasze pytania. Przyznam ze byla bardzo mila
    i sympatyczna dlatego zdecydowalem sie ze kupie u niej ten kask. Co prawda
    nie bylo takiego jaki mi sie spodobal ale nie robila problemow i go
    zamowila mial byc na nastepny dzien.
    Na nastepny dzien poszedlem ale niestety kasku nie bylo wiec poprosila
    abym poczekal jeszcze jeden dzien.
    Na nastepny dzien kasku znowu nie bylo (zaginal w akcji) jak to
    sympatycznie powiedziala. Ale przy mnie posprawdzala i pokazala mi w
    systemie ze zeczywiscie kask zamowiony byl i wedlug systemu dostarczony a
    fizycznie go nie bylo.
    Wiec postanowilem jeszcze jeden dzien poczekac (chyba tylko dlatego ze
    mnie tak milo i cieplo probowala przeprosic za balagan w systemie)
    Na kolejny dzien juz jechalem ze stanowczym stwierdzeniem ze jezeli znowu
    nie bedzie to podziekuje i kupie gdzie indziej.
    Na szczescie kask dojechal i go kupilem. Milym zaskoczeniem bylo ze
    dostalem spory rabat na niego za moja cierpliwosc od tej sympatycznej pani
    zedu 25%
    Cena kasku wynosila 600zl a sprzedany mi zostal za 480zl.
    Tak wiec ogolnie jestem zadowolony z zakupow w Liberty Motors i obslugi
    damskiej.
    Obsluga meska - szkoda slow. :(


    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: