  • 11. Data: 2009-05-13 18:35:19
    Temat: Re: Sakwy do sporta
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Maj, 12:48, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    > gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka
    > podkladac???
    > Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...
    > Aha i lubie zapierdalac

    do 200 musisz się ograniczać jak równa droga, około 150-160 jest ok.
    mam cos takiego: <http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
    cPath=343_354_350&products_id=20574>,
    kiedyś wyskoczyłem sobie w góry na tydzień a później dociążyłem bagaż
    trzydziestoma flaszkami to mi się znacznie lepiej jechało,
    pomijając drobny fakt że w okolicy morskiego oka poślizgnęłem się na
    końskim gównie i wyleciałem z zakrętu,
    o bocznych torbach przy tych wydechach zapomnij, a górny musi/
    powininen być dociążony,
    a szybkie mocowanie wsadź między bajki, niby ma to klipsy, ale trzeba
    to wiązać jeszcze własnymi taśmami, inaczej odfrunie albo się urwie.
    Nie stracza ci torba na bak?
    co do naklejek na bak, to bez stelaża ty bardziej się obawiaj czy ci
    plastik nie pęknie a nie tam rysę zrobi :)

    --
    wiadro
    G.Ż.

  • 12. Data: 2009-05-13 18:39:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    > gorne wydechy.

    Ja fsumie też za nisko wydechów nie mam, a sakwy dają radę. Muszę się
    VTR bliżej przyjrzeć.

    > Nadadza sie siakies takie zwykle czy trzeba bedzie kocyka
    > podkladac???

    Że niby Kocyk będzie je całą drogę w ręcach trzymał? :)

    > Aha i lubie zapierdalac

    Chcesz o tym porozmawiać?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 13. Data: 2009-05-13 18:53:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    > ***"Ireneusz Dyła"
    >
    > Tytus, Ty masz normalne wydechy, a nie górne.
    >
    > Czekaj pojde sprawdze moze sie cos zmienilo......
    >
    > ....juz jestem, jednak mam gorne, tuz obok plastikow
    > dokladnie takie:
    > http://www.tinyurl.pl/?3FUrw4GH

    Doczytałem. IMVHO zapomnij o bocznych sakwach albo będziesz miał stelaż
    jak ja onegdaj w BIG-u. Trza było TL-a kupić, ma niżej wydechy ;P

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2009-05-13 20:48:23
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam
    > gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle
    Rzuc okiem na oferte sakw Kappa, jest pare fajnych modeli "sportowych".
    O regulowanej pojemnosci 17/28l sakwa. I fabrycznie "obite" od dolu
    folia alu*

    > czy trzeba bedzie kocyka
    > podkladac???
    Kocykowi bedzie niewygodnie miedzy sakwa a moturem ale On chudy jest to
    sie zmiesci ;P

    > Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...
    A to przepraszam nie znam.

    > Aha i lubie zapierdalac

    Normalnie 50 w zabudowanym 90 poza ;P

    *-lub czym podobnym

    --
    pozdr
    Rogal DRZ400E

  • 15. Data: 2009-05-13 20:56:54
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

> [...]
    folia alu*

    > Kocykowi bedzie niewygodnie miedzy sakwa a moturem ale On chudy jest

    Sam jestes chudy, grubasie!

    > A to przepraszam nie znam.

    Ja jednego znam, watek nizej.

    > Normalnie 50 w zabudowanym 90 poza ;P

    Poza "na twardziela"
    K.14.

  • 16. Data: 2009-05-14 06:22:24
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    "WIADRO"
    do 200 musisz się ograniczać jak równa droga, około 150-160 jest ok.mam cos
    takiego:

    Tak jak wczoraj Spider napisal w gre wchodzi tylko wor/torba na siedzenie za
    mna.

    ***o bocznych torbach przy tych wydechach zapomnij,

    Dla pewnosci bylem wczoraj w sklepach popaczec, nic nie wyda z
    ogolnodostepnych sakw chyba ze takie skorzane z cwiekami :)

    ***szybkie mocowanie wsadź między bajki, niby ma to klipsy, ale trzeba to
    wiązać jeszcze własnymi taśmami, inaczej odfrunie albo się urwie.

    No wlasnie te mocowania mnie oslabiaja bo mam podwojne (nie dzielone)
    siedzienie i troche slabo z dostepem. A plastiki sa na tyle szerokie ze nie
    ma mowy o ich opasaniu.

    ***Nie stracza ci torba na bak?

    Na kanapki, disclocka, pokrowiec i dokumenty do roboty - tak :) spoko
    szczoteczka do zebow tez sie zmiesci, mam takiego 15 l Vanucciego...Ale
    poogladam jeszcze wieksze. Ale i tu jest problem bo VTR ma szeroki bak a
    gora nie jest plaska wiec odpadaja wszelkie TB ze skrzydelkami. Poza tym TB
    wymusza prosta pozycje.
    No i ceny w Wawe zabijaja - a nie chce kupowac bez mierzenia

    ***co do naklejek na bak, to bez stelaża ty bardziej się obawiaj czy ci
    plastik nie pęknie a nie tam rysę zrobi :)

    Nic tam nie bede montowal...szkoda szpecic moto...
    Od dzis rozpoczynam testy z nowym plecakiem + pokrowiec bo to chyba bedzie
    najlepsze rozwiazanie

    T.

  • 17. Data: 2009-05-14 07:09:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > Tak jak wczoraj Spider napisal w gre wchodzi tylko wor/torba na siedzenie
    > za mna.

    Pisalem o tym jak najbardziej powaznie pomimo formy.
    Wor ma te przewage nad torba ze latwo sie mu
    zmienia litraz, nic ci po bokach
    nie zwisa jak z osla, jest 100% wodoodporny,
    relatywnie za darmo i przy pomyslanym zaladunku
    nie trzeba go za kazdym razem odpinac
    zeby wyjac potrzebe rzeczy
    co za tym idzie
    mozna go naprawe solidnie przymocowac.

    > Od dzis rozpoczynam testy z nowym plecakiem + pokrowiec bo to chyba bedzie
    > najlepsze rozwiazanie

    Szczerze mowiac nie widze Cie po dlugiej
    powiedzmy 400-500 podrozy z ciezkim plecakiem
    w pozycji motocyklowej, kregoslup zrobi
    "o kurwa". Sa tez takie wory z szelkami
    dosc wysoko, ktore mozna postawic za
    soba a szelki jedynie trzymaja go na miejscu
    nie obciazajac zbytnio ciezarem.
    Nie testowalem, mnie wystarcza zwykly
    wor ok. 70 litrow zlapany czterema gumami
    i pajakiem dla pewnosci i po to ze pod niego
    mozna wsadzic np. butelke z kola czy inna szmate.
    Jak jade sam to przypinam go tuz za soba i mam
    oparcie :-) jak w cruiserze.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 18. Data: 2009-05-14 07:41:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Od dzis rozpoczynam testy z nowym plecakiem + pokrowiec bo to chyba bedzie
    > najlepsze rozwiazanie

    wsensie - plecak wożony na plecach?!? ocipiałeś?!? - bardzo niewygodne,
    plecy bola po 50km, no i ... niebezpieczne (w zakretach) !

    Na zakupy po piwo se mozesz tak poleciec, ale w dluzsza trase - bezsensu

    Podsumowujac: kombinuj dalej (IMHO)....

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-05-14 07:51:13
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Spider A.J."
    > Pisalem o tym jak najbardziej powaznie pomimo formy.

    Tak to potraktowalem

    *** Wor ma te przewage nad torba ze latwo sie mu zmienia litraz, nic ci po
    bokach nie zwisa jak z osla, jest 100% wodoodporny,

    Ja to soft motocyklista jestem w deszcz nie jezdze wiec wodoodpornosc nie
    jest wymagana :)

    *** relatywnie za darmo i przy pomyslanym zaladunku
    nie trzeba go za kazdym razem odpinac zeby wyjac potrzebe rzeczy

    Pamietam ze buty do biegania zawsze na spodzie maja byc...BTW mam taki wor
    US ARMY tyle ze on sam wazy chyba z 5 kg :)

    ***co za tym idzie mozna go naprawe solidnie przymocowac.

    Co do mocowania to bagaz musi byc szerszy niz moto w innym przypadku
    przeszkadzaja tylne plastiki.

    *** Szczerze mowiac nie widze Cie po dlugiej
    powiedzmy 400-500 podrozy z ciezkim plecakiem
    w pozycji motocyklowej, kregoslup zrobi "o kurwa".

    Zbiornik styka mi na 150-170 km czyli przerwy co 1,5 h pewne a odpowiednio
    spiety za pomoca szelek i pasa biodrowego nie powinien przeszkadzac i byc
    odczuwalny...przeca wino moge na miejscu kupic...
    Problem jest tylko czy go wiaterek nie podrze a dokladnie zamka ktorym jest
    zapinany (stad pomysl zalozenia pokrowca na calosc)

    *** Sa tez takie wory z szelkami dosc wysoko, ktore mozna postawic za soba a
    szelki jedynie trzymaja go na miejscu nie obciazajac zbytnio ciezarem.

    Odpada wszystko co wystaje i nie jest oplywowe...zbyt szarpie. A lezaca
    pozycja wymusza plaskie rozwazania.

    ***mnie wystarcza zwykly wor ok. 70 litrow zlapany czterema gumami i
    pajakiem dla pewnosci i po to ze pod niego mozna wsadzic np. butelke z kola
    czy inna szmate.

    Mi wystarczy 30 l plus 15 l na baku

    *** Jak jade sam to przypinam go tuz za soba i mam
    oparcie :-) jak w cruiserze.

    Chyba jakbym sobie kierownice od Wigry 3 zamontowal :):):)

    T.

  • 20. Data: 2009-05-14 08:22:40
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    wsensie - plecak wożony na plecach?!? ocipiałeś?!? - bardzo niewygodne,
    plecy bola po 50km, no i ... niebezpieczne (w zakretach) !

    Hmmm zrobilem ostatnio 2x200 km nie zauwazajac plecaka, Piotrus ja prowadze
    sportowy tryb zycia - mnie plecy nie bola :)...
    Tak czesto jezdze - laze z plecakiem, ze niepokoi mnie jego brak - az czasem
    lapie sie na tym, ze sprawdzam czy go nie zgubilem :)
    W zakretach niebezpieczne??? Ale ja jezdze na wprost bo i sama jazda jest
    niebezpieczna.

    T.

    P.S. Bede nadal kombinowal - ide w strone wiekszego TB no i techniki
    mocowania wora na tyle moto.

    P.S.2 Mysle nad tym: http://www.gosirgdynia.pl/swietojanski/