    From: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sakwy do sporta
    Date: Thu, 14 May 2009 08:22:24 +0200

    Siemka

    "WIADRO"
    do 200 musisz się ograniczać jak równa droga, około 150-160 jest ok.mam cos
    takiego:

    Tak jak wczoraj Spider napisal w gre wchodzi tylko wor/torba na siedzenie za
    mna.

    ***o bocznych torbach przy tych wydechach zapomnij,

    Dla pewnosci bylem wczoraj w sklepach popaczec, nic nie wyda z
    ogolnodostepnych sakw chyba ze takie skorzane z cwiekami :)

    ***szybkie mocowanie wsadź między bajki, niby ma to klipsy, ale trzeba to
    wiązać jeszcze własnymi taśmami, inaczej odfrunie albo się urwie.

    No wlasnie te mocowania mnie oslabiaja bo mam podwojne (nie dzielone)
    siedzienie i troche slabo z dostepem. A plastiki sa na tyle szerokie ze nie
    ma mowy o ich opasaniu.

    ***Nie stracza ci torba na bak?

    Na kanapki, disclocka, pokrowiec i dokumenty do roboty - tak :) spoko
    szczoteczka do zebow tez sie zmiesci, mam takiego 15 l Vanucciego...Ale
    poogladam jeszcze wieksze. Ale i tu jest problem bo VTR ma szeroki bak a
    gora nie jest plaska wiec odpadaja wszelkie TB ze skrzydelkami. Poza tym TB
    wymusza prosta pozycje.
    No i ceny w Wawe zabijaja - a nie chce kupowac bez mierzenia

    ***co do naklejek na bak, to bez stelaża ty bardziej się obawiaj czy ci
    plastik nie pęknie a nie tam rysę zrobi :)

    Nic tam nie bede montowal...szkoda szpecic moto...
    Od dzis rozpoczynam testy z nowym plecakiem + pokrowiec bo to chyba bedzie
    najlepsze rozwiazanie

    T.