eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSakramentalne pytanie "jakie lustro" - konkretne wymagania › Re: Sakramentalne pytanie "jakie lustro" - konkretne wymagania
  • Data: 2009-05-06 08:25:35
    Temat: Re: Sakramentalne pytanie "jakie lustro" - konkretne wymagania
    Od: Nazgul <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    K.M.C. pisze:
    > a dlaczego? nie wiele jest innych body canona, majacych tak skrajne
    > opinie na temat pracy AF. W przypadku 40D ta rozpietosc jest
    > zdecydowanie mniejsza. Poza tym przypominam, ze autor watku chce wydac
    > ma body i szklo 5tys zl.

    Ale wymagania podał jak za 12 :) Ja mam D90 i cale nie uważam tego
    korpusu za spełniajacy wszystkie kryteria załozyciela wątku. Canony wiem
    że są pancernej budowy. 1D i 5D na pewno, co do dwucyfrowej serii nie
    mam pojęcia bo w łapie nie miałem. Pentax robi bardzo fajne aparaty,
    miałem kilka - ale to tez plastik...
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery