  • Data: 2010-12-13 08:48:54
    Temat: Re: Saab 900, 9-3 - co sadzicie?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 21:08, Angorm pisze:
    > Brat zastanawia sie nad kupnem saab-a 9-3 (rocznik bodaj 1998)
    > On wyglada tak samo jak 900 ale jest chyba ciut mlodszy.
    > Co sadzicie o tym modelu? Silnik 2.0
    > A moze lepiej w tych autach wypadaja disle?
    > Moze lepiej kupic 900 bo czesci tansze, moze mniej awaryjny?
    > Znajoma ma 900 i twierdzi, ze autko nie jest kosztowne a jedyny problem
    > to .. koszty benzyny.
    >
    > ps. To jest auto na bazie Opla?

    Mam 9-3I 2002r 2.0T Aero 205KM. Mały ale wariat ;)

    Autko ogólnie całkiem sympatyczne aczkolwiek jak na ten rocznik wygląda
    jak lanos czy polonez ale to jest jego cały urok, niepozorny ;)

    Jak kupować Saaba to tylko turbo benzyna, najlepiej 2.3T. ;)

    Jeśli chodzi o model to lepiej niech szuka 9000.
    900 /9-3 nie porywają, albo 9-5 tylko to już wyższy budżet.

    Z bolączek tych aut: problemy z elektryką, wypalające się piksele na
    SID-ach (ja nie zauważyłem ale taki urban legend oraz problemy z
    pamięcią radia), słabe skrzynie biegów mianowicie synchronizatory (ale
    jak ktoś robi 300KM nie ma co się dziwić ;) )
    I chyba najciekawsze, 4 panewka lubi się obrócić jak źle traktowana ;)
    Poza tym autka fajne. ;)
    9-3 to skopiowana Vectra B więc zawieszeniowo tania jak barszcz,
    najdroższy element to tylne łożysko koła, niestety tylko z piastą...
    jakieś 400zł

    Jak będziesz mieć jakieś pytania wal na priv.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis