  • Data: 2010-06-03 19:17:35
    Temat: Re: Są jakieś problemy z HOTBIRD?
    Od: r...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 18:53:02 +0000 (UTC), Wmak napisał(a):

    > Hotbird ma sie dobrze.

    itd.

    Pewnie dobrze mówisz, ale dlaczego na moim Philipsie PVR z Cyfry po wejściu
    w ustawienia anteny pokazuje sygnał zerowy? Odbieram jakimś cudem TVN-y,
    AXN-y i inne pierdoły ale najważniejszych programów już nie. Ja potrafię
    zrozumieć, że nad Warszawą jest burza i sygnał uplnkowy do satelity nie
    dochodzi, ale dlaczego sygnał z satelity do mnie ma poziom zerowy??? Według
    czego Philips PVR Cyfry odczytuje siłę sygnału? Pytam dlatego, że na
    Fergusonie 7600, który mam zainstalowany w drugim pokoju na innej antenie,
    ten Ferguson pokazuje przynajmniej na jakim programie jaki jest sygnał.
    Inna sprawa, że nie widzę na nim tych samych programów co na Philipsie:(

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl