  • Data: 2012-04-14 15:32:22
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Apr 2012 11:53:33 +0200, atm wrote:

    > Mialem na mysli jedno i drugie, przy wspomaganiu wifi N8 pokazuje moje
    > polozeniu w calkowitym oderwaniu do gps.

    Ustalanie pozycji prze IP/wifi czy BTS nie jest żadnym wspomaganiem. To
    jest *zupełnie* inna metoda określania pozycji.

    > Android zas....cos, pozostaje kwitniecie na balkonie ;] Fakt
    > pozostaje faktem, ze przy posiadaniu pakietu internetowego az sie
    > prosi o pobranie danych z sieci.

    Czekaj -- sugerujesz, że urzadzenia androidowe nie maja AGPS gdy
    wylaczy się ,,sieciowe'' uslugi lokalizacyjne? (bo AGPS oznacza wlasnie
    sciaganie sciaganie almanachu/efemeryd via GSM). Jakieś zrodlo tej
    informacji?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns