-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Date: Sun, 29 Jun 2014 03:06:25 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 24
Message-ID: <lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl>
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
<loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
<53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
<lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
<53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-126-25-194.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1404003986 19941 164.126.25.194 (29 Jun 2014 01:06:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Jun 2014 01:06:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537023
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-06-28 22:18, RadoslawF pisze:
>>
>> choć z drugiej strony... jakiś czas temu rozkminiałem praktycznie temat
>> "tiry na tory". lektura historii tejże usługi zdradziła, ze istniało
>> konsorcjum (jaka dumna nazwa) złożone z PKP Cargo, firmy X (producenta
>> wagonów) oraz firmy Y (nie wiem po co), które w ciągu 3 lat (!)
>> opracowało koncepcję (!) przewozów kombinowanych w PL. 3 lata na to,
>> zeby ustalić co wozić, czym wozić i jak. Taki mamy klimat :)
>>
>> no to możliwe, ze w 5 lat ... opracowali koncepcję ;)
>>
> Firma Y miała układy i mogła wprowadzić nakaz wożenia koleją,
> tak jak było za komuny. Bo jedyny problem to taki że TIR przelatuje
> przez nasz piękny kraj w dwa lub jeden dzień. A skład towarowy PKP
> w pięć dni lub więcej.
>
>
Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
@
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.14 08:50 Grześ
- 29.06.14 09:29 huri_khan
- 29.06.14 09:47 RadoslawF
- 29.06.14 12:06 J.F.
- 29.06.14 12:13 J.F.
- 29.06.14 14:10 Grześ
- 29.06.14 14:43 Bydlę
- 29.06.14 14:46 Bydlę
- 29.06.14 16:37 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 16:40 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 16:45 Cavallino
- 29.06.14 18:26 masti
- 29.06.14 18:57 Artur Miller
- 29.06.14 19:16 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 20:03 Grześ
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe