  • Data: 2014-06-27 14:49:56
    Temat: Re: SZ68187
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 26 Jun 2014 12:33:53 +0200, w <logsuh$o7j$1@node2.news.atman.pl>, "Ergie"
    <e...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W Gliwicach system działa dobrze (nawet dostał kilka nagród) bo:
    > 1. Objęte nim są niemal _wszystkie_ (za wyjątkiem dwóch) skrzyżowania z
    > sygnalizacją świetlną
    > 2. Zlikwidowano tramwaje
    > 3. Jest to ponoć inny system (bierze pod uwagę dane statystyczne + czujniki
    > + kamery)

    To widocznie pkt. 2 był kluczem do sukcesu. Poniżej mój post s
    pl.regionalne.wroclaw.

    "Wczoraj miałem okazję poobserwować to skrzyżowanie jako pasażer trambaja.

    ITS z taką gorliwością przepuszcza trambaje na pl. 1 Maja, że na Rybackiej robi
    się korek autobusowo-samochodowy. Pewnie ze skomplikowanych wzorów w Zdium
    wychodzi, że generalnie się to opłaca (tak jak na Hallera/Gajowicka, gdzie
    autobusy stoją w korku, bo trambaj musi jechać).

    Problem w tym, że żarliwie przepuszczane trambaje nie mają nawet jak
    "zaparkować" na przystanku i gniją w swoim korku (a nawet na czerwonym świetle
    dla pieszych, bo jakieś przejście tam powstało).

    Reasmując sytuacja wygląda tak: autobusy i samochody stoją w korku, i trambaje
    też. Kto zyskuje to nie wiem :)."