-
Data: 2014-06-27 14:49:56
Temat: Re: SZ68187
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Thu, 26 Jun 2014 12:33:53 +0200, w <logsuh$o7j$1@node2.news.atman.pl>, "Ergie"
<e...@s...pl> napisał(-a):
> Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:53aa67a2$0$2231$6...@n...neostrada
.pl...
>
> Dnia 2014-06-24 22:37, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> >> takich debili jak wy też. Czerwone to czerwone. kropka. Jak nie umiesz
> >> >sie zatrzymać to weź taksówkę.
> > Pomieszkasz kiedys w zasiegu dzialania ITS, zrozumiesz.
>
> > Wydaje mi się, że mieszkam - w Gliwicach i tu działa to moim zdaniem co
> > najmniej dobrze, a przy małym ruchu wręcz rewelacyjnie :)
> > Nie wiem od jak dawna działa to we Wrocku, może system musi się "nauczyć"
> > jak sterować ruchem? W Gliwicach początki też były mało ciekawe.
>
> W Gliwicach system działa dobrze (nawet dostał kilka nagród) bo:
> 1. Objęte nim są niemal _wszystkie_ (za wyjątkiem dwóch) skrzyżowania z
> sygnalizacją świetlną
> 2. Zlikwidowano tramwaje
> 3. Jest to ponoć inny system (bierze pod uwagę dane statystyczne + czujniki
> + kamery)
To widocznie pkt. 2 był kluczem do sukcesu. Poniżej mój post s
pl.regionalne.wroclaw.
"Wczoraj miałem okazję poobserwować to skrzyżowanie jako pasażer trambaja.
ITS z taką gorliwością przepuszcza trambaje na pl. 1 Maja, że na Rybackiej robi
się korek autobusowo-samochodowy. Pewnie ze skomplikowanych wzorów w Zdium
wychodzi, że generalnie się to opłaca (tak jak na Hallera/Gajowicka, gdzie
autobusy stoją w korku, bo trambaj musi jechać).
Problem w tym, że żarliwie przepuszczane trambaje nie mają nawet jak
"zaparkować" na przystanku i gniją w swoim korku (a nawet na czerwonym świetle
dla pieszych, bo jakieś przejście tam powstało).
Reasmując sytuacja wygląda tak: autobusy i samochody stoją w korku, i trambaje
też. Kto zyskuje to nie wiem :)."
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.14 22:31 Rafał \"SP\" Gil
- 27.06.14 23:52 zairazki
- 28.06.14 00:02 J.F.
- 28.06.14 15:13 Bydlę
- 28.06.14 20:50 Artur Miller
- 28.06.14 22:18 RadoslawF
- 29.06.14 03:06 Artur Miller
- 29.06.14 08:50 Grześ
- 29.06.14 09:29 huri_khan
- 29.06.14 09:47 RadoslawF
- 29.06.14 12:06 J.F.
- 29.06.14 12:13 J.F.
- 29.06.14 14:10 Grześ
- 29.06.14 14:43 Bydlę
- 29.06.14 14:46 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=