    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SX1 IS - szum?
    Date: Tue, 14 Apr 2009 20:20:27 +0100

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    > Użytkownik see_you napisał:
    > Eee tam ;) Az tak zle nei jest. Tylko sie znaczaco zdziwilem. Moj stary
    > soniak ma ze 3 lata, jak nie 4. I spodziewalem sie, ze Canon, niby lepsza
    > firma w aparatach, bedzie... lepszy. Ale widac w kompaktach jest
    > przereklamowany ;)

    Jakos nie chce mi sie wierzyc w roznice pomiedzy tymi aparatami
    - zrobiles dwoma to samo ujecie i na dokladnie tych samych
    ustawieniach, czy porownujesz, stare fotki Sony z dzisiejszymi SX?
    Uzywasz jakiegos trybu, czy robisz w "neutralu", ekspozycja automatyczna,
    czy manualna, sam ustawiasz ISO czy pozwalasz zeby aparat to zrobil?
    Wielkich efektow nie osiagniesz, ale pobaw sie ustawieniami,
    bo tylko tutaj moze tkwic przyczyna roznicy jakosci do starego Sony.
    Innymi slowy - problem w fotografujacym...
    --
    see_you