    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SX1 IS - szum?
    Date: Tue, 14 Apr 2009 18:51:48 +0100

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Powiedzcie mi kochani, czy SX1 IS ma duzy czy maly szum? Bo tak sobie
    > ogladam zdjecia z niego i wydaje mi sie, ze szumi kolorowo dosc mocno.
    > Nie mam zbyt duzego porownania, jedyne co to z soniakiem dsc-h2 96mpix)
    > - i w powornaniu do canona, ten soniak nie mial zadnych szumow, duzo
    > lepsze zdjecia, tylko szkielka mial ciemne, wiec sprawdzal si ejedynie
    > za dnia wlasciwie.
    > Licze na opinie kogos, kto mial wieksze doswiadczenie i wiekszy przeglad
    > cyfrowek z tego segmentu.

    Jak dla mnie, wszystkie kompakty mocno szumia powyzej 100,
    a niektore 200ISO i sa juz nie do przyjecia przy 400, ale to kwestia gustu.
    Nawet tanie lustrzanki sa jeszcze przyzwoite przy 400ISO a troche drozsze
    jeszcze wyzej - dla mnie, to jeden z mocniejszych argumentow za lustrzanka.
    Pozostaje Tobie nie wychodzic poza ISO100 albo szukac aparatu
    na innej polce...
    --
    see_you