    From: szadok <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SUNPAK PF30X - jakies za lub przeciw?
    Date: Sat, 21 Mar 2009 10:57:56 +0100

    Dnia 21.03.2009 JA <marb67> napisał/a:
    > On 2009-03-21 09:09:01 +0100, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

    > No to krakowskim targiem. Metz.
    > Sunpak to niezła firma. Bardziej znana w USA niż w na starym
    > kontynencie. Być może nawet ten pf30x jest godzien zainteresowania, ale
    > zanim bym kupił, to przynajmniej bym postarał się wziąć w łapki.

    Z tym braniem w uapki, to szczera prawda - też polecam.
    Miałem Sunpaka PZ5000AF do nikona. Byłem bardzo zadowolony: solidna,
    dość duża, masywna, szybko się ładowała.

    W zasadzie to, że nie pracowała z cyfrowymi nikonami było przyczyną do
    zmiany systemu.
    Do Pentaxa kupiłem Metza 58.
    No i kurde - jak zabawka - takie pierwsze odczucie ;/
    Ciut mniejsza, ciut lżejsza, ale wrażenie plastików jakieś wybitnie
    badziewne ;/ ;/ że nie wspomnę o paru innych zastrzeżeniach które mam
    (ale może się nie znam i moje zastrzeżenia są wyimaginowane ;)
    Takoż jeśliby Sunpak nie zszedł z jakością (co w aktualnie jest
    wybitnie trendy) i miałby porównywalną lampę jeśli chodzi o moc -
    brałbym sunpaka. Ale jednak wcześniej obmacałby obie lampy ;)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia