  • 1. Data: 2002-12-19 17:19:02
    Temat: STAŁEŁĄCZE WAWA POWIŚLE???
    Od: "mikolaj" <m...@p...onet.pl>

    Aster City obiecała podłączyć net koniec grudnia/pocz.2002, kiedy
    zadzwoniłem by wreszcie zamówić złącze /tv jest od dawna/, powiedzieli, że
    moja lokalizacja ma nową datę przyłączenia, koniec...2004
    Trochę mi się śpieszy ;-/, więc może macie jakiś namiar, nie znam układu
    sieci na Powiślu, dopiero się wprowadzam /ul. Koźmińska/

    --
    ^^~

  • 2. Data: 2002-12-19 20:29:23
    Temat: Re: STAŁEŁĄCZE WAWA POWIŚLE???
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Trochę mi się śpieszy ;-/, więc może macie jakiś namiar, nie znam układu
    > sieci na Powiślu, dopiero się wprowadzam /ul. Koźmińska/
    Neostrada jest chyba dostępna...

  • 3. Data: 2002-12-20 06:50:55
    Temat: Re: STALEL!CZE WAWA POWI|LE???
    Od: "mikolaj" <m...@p...onet.pl>

    po wszystkim co wyczytałem na liście o neo+ szukam czegoś innego
    może znacie jakieś sieci osiedlowe w okolicy? GREY - agencja reklamowa i dwa
    budynki AIG po sąsiedzku muszą też mieć szybkie łącza.. + e-cafe na
    fabrycznej
    tylko jak się wpiąć?
    --
    ^^~

  • 4. Data: 2002-12-20 09:44:05
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Neo+ nie jest takie złe . Czasami są awarie(w ostatnim tygodniu żadnej) ale
    (podobno) niedługo ma się to skończyć ,mają wymieniać sprzęt na centrali.

  • 5. Data: 2002-12-23 18:37:41
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Neo+ nie jest takie złe . Czasami są awarie(w ostatnim tygodniu żadnej)
    ale
    > (podobno) niedługo ma się to skończyć ,mają wymieniać sprzęt na centrali.
    Muszą się skończyć. Po pierwsze zbyt dużo kasy w to utopili, żeby się
    wycofać, po drugie to kura znosząca złote jajka. Łatwo policzyć, że po
    założeniu 12 tys. linii z samego abonamentu mają 2 miliony miesięcznie. A
    tepsa nie jest aż tak głupia, żeby urywać kurze złote jaja, jak mawia
    Siara. Dlatego chcą założyć ile wlezie, nawet 500 tys. linii. A nie
    założą, jeśli będzie kiepsko działało.

    Sam mam wielu znajomych w Warszawie, którzy mówią, że wprawdzie są awarie,
    ale nie jest aż tak tragicznie jak to wynika z postów na grupach.

  • 6. Data: 2002-12-27 08:58:42
    Od: "Maciej Król" <k...@n...spam.wsisiz.edu.pl>

> [...]
    >
    > Sam mam wielu znajomych w Warszawie, którzy mówią, że wprawdzie są awarie,
    > ale nie jest aż tak tragicznie jak to wynika z postów na grupach.

    Od jakiegos tygodnia sytuacja NEO+/DSL ulegla znaczacej poprawie, prawie w
    ogole bez przerw w ruchu.
    Mysle ze Ci ktorzy juz w to weszli nie beda zalowac.

    MK