    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SSL na mikrokontrolerach
    Date: Fri, 06 Feb 2015 16:01:08 +0100

    Am 06.02.2015 um 15:45 schrieb Atlantis:

    > Na Raspberry Pi pójdzie z całą pewnością, właśnie na nim eksperymentuję
    > z tym deamonem/serverem mającym pośredniczyć w komunikacji. Docelowo mam
    > zamiar wykorzystać jakąś mocniejszą platformę - myślę o CubieTruck,
    > głównie ze względu na możliwość zainstalowania dysku twardego.
    >
    > Tyle tylko, że ładowanie RasPi do projektu, w którym chodzi na tylko o
    > odczytanie kilku czujników i wysłanie danych przez sieć będzie lekkim
    > overkillem.

    Overkill overkillem, ale na małych kontrolerach SSL nie postawisz, a
    większe kosztują tyle, co raspi. Poszedłbym za radą Marka i zrobił
    jakieś prostsze kodowanie. Nie będziesz przecież przesyłał jakichś
    tajnych danych z tych sensorów. A jak ktoś podsłucha, że u ciebie w domu
    jest 24C, a nie 20 to ChMuWD ;-).

    Waldek