    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD vs HD
    Date: Sun, 09 Jun 2013 08:29:55 +0200

    Dnia 2013-06-08 22:21, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jakie lądowiska dla helikopterów masz w Warszawie?
    > Krakowie? Ile ich? Poza tym - helikopter to nie samolot...
    > Samochodem dojedziesz sobie pod sam dom, czasem
    > wjedziesz nawet do garażu i Cię deszcz nie zmoczy...
    > To nie tylko cena ogranicza Cię przed wyborem samolotu:
    > wybierasz samochód bo jest po prostu wygodniejszy,
    > łatwiejszy w użyciu, nie musi mieć specjalnych lądowisk
    > właśnie, lotnisk - no i zdecydowanie ciszej nim podróżujesz...

    Czytaj ze zrozumieniem, było "miały zająć samoloty, potem helikoptery"
    Po co podjechać pod dom skoro można dolecieć na dom ?
    Co do specjalnych lądowisk kto nie zauważyłeś ale samochody
    potrzebują dosyć kosztownych sieci drug i podobnie dostępnych
    w centrach miast jak lądowiska parkingów.

    > Absolutnie nie tylko cenowo - wyjazd z domu po bułki samolotem
    > do sklepu odległego 2km jest po prostu niepraktyczny samolotem :-)
    > Bez względu na jego cenę czy też cenę paliwa... Nie kłóć się już :-)

    Po bułki to ja chodzę do sklepu jakieś 150 metrów. Dwa kilometry
    do spożywczego, gdzie ty człowieku mieszkasz ?