  • Data: 2013-06-08 21:04:36
    Temat: Re: SSD vs HD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:kovr3a$b2b$1@node1.news.atman.pl...

    > Miejsce samochodów miały zająć samoloty, potem helikoptery
    > a teraz czekamy na latające spodki. I czekamy na nie używając
    > samochodów. :-)

    Chyba Ci ta ilustracja nie wyszła...
    Samochód ma pozytywne cechy których nie ma samolot:
    choćby małe rozmiary oraz to, że można nim dojechać tam, gdzie
    samolotem się nie da (np. między wieżowce w dużym mieście).
    Magnetyczne dyski mają jedyną zaletę która powstrzymać może
    kupującego przed wyborem SSD: niska cena jednostki pojemności.
    Tam, gdzie bardziej liczy się objętość miejsca a nie szybkość
    dostępu tam będą wybierane dyski magnetyczne....
    Myślę że cena SSD szybko będzie dalej spadać i poniżej pewnego
    progu będzie nas stać na to, aby nie wybierać HDD...