  • Data: 2014-12-06 20:52:48
    Temat: Re: SSD a AHCI
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/12/2014 11:42, atm wrote:

    > Kwestia konkretnych programow oraz obciazenia komputera. Mam 24GB i gdybym
    > wyłączył plik wymiany co jakis czas mialbym piekne wykrzaczenie.

    Zalezy do czego komputera uzywasz. Normalnie zawsze mialem wylaczony swap
    ale sa wyjatki, na hoscie z wirtualkami mam ustawiony, zeby nie martwic sie
    ze w razie odpalenia 10-ciu wirtualek cos mi sie tam zawiesi. To samo
    dotyczy Adobe Premiere czy Photoshopa - w moim przypadku.

    Natomiast wszystkie wirtualki (z wyjatkiem jednej) i nawet w laptopie z XP
    i 3GB RAMU mam plik wymiany ustawiony na zero.
    Nigdy mi sie nie zawiesil komp z powodu braku RAMu. Inna sprawa, ze wiem co
    robie.