  • Data: 2014-12-06 12:40:19
    Temat: Re: SSD a AHCI
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-06 00:35, Poldek wrote:

    > I jesteś zadowolony.
    > Ta impreza kosztowała jakieś 5 razy więcej niż SSHD o tej samej
    > pojemności. Jak doliczyć koszt obudowy, która mieści 3 dyski i koszt
    > przestrzeni zajmowanej przez taki potężny sprzęt, to już nie jest taki
    > miło.

    Moje rozwiazanie z RAID'em 1 jest odpowiednie dla mnie, wcale nie
    polecam go pytajacemu.
    Strasznie nastawiles sie na oszczednosci, idac tym tropem najlepiej
    kupic tani talerzowy a reszte faktycznie przeznaczyc na weekend w fajnym
    miejscu. Tyle, ze dysku nie kupuje sie na weekend, taka oszczednosc
    bedzie odbijala sie przez nastepny rok lub kilka lat.
    Ktos kto szuka SSD w 90% szuka rowniez wynikajacej z tego rozwiazania
    prekosci. Kwestia finansow jest dopiero na drugim lub nastepnym miejscu.
    SSHD jest w wielu kwestiach polsrodkiem, w niektorych sytuacjach byc
    moze faktycznie dobrym wyborem ale w kwestii predkosci akurat nie
    blysnie zbytnio.
    Z ciekawosci - Poldek, posiadasz lub posiadales wspolczesny SSD?