  • Data: 2009-12-06 12:47:51
    Temat: Re: SSD MLC - Wasze doświadzenia?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Bątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:x869sayzhhqw.18mnjm8jb2olm.dlg@40tude.net...

    > Nie mówiłem o całej grupie robiącej sprzęt na Indilinksach. Mówiłem tylko
    > OCZ.

    Nie szkodzi. W środku jest to samo. OCZ może lepiej rozwija część
    społecznikowską portalu, ale z resztą jest różnie. Np vipera (soft do
    trymowania) łatwiej znaleźć na stronie Supertalenta.

    > A różnica między OCZ a Intelem jest taka, że na OCZ można liczyć (pytania,
    > problemy, wątpliwości, sugestie... Oficjalne forum to istna kopalnia
    > wiedzy
    > o SSD), a Intel bierze kasę i umywa ręce.

    Generalnie się zgadzam, ale weź też pod uwagę, że kasy Intel bierze jednak
    dużo mniej. A informacje o jego SSD też są dostępne, ale faktycznie w mniej
    przyjaznej formie.