  • Data: 2012-09-26 12:40:29
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 Sep 2012 06:54:10 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Troche zartuje bo zamienianie towarow na "doskonale odpowiedniki",
    > wystawianie do sprzedazy sprzetu, ktorego fizycznie nie posiada sie na
    > wlasnym stanie magazynowym - to typowe zjawiska dla calego handlu w
    > Sieci.

    Lepsze jaja miałem przy gwarancyjnej wymianie GTX285 w Komputroniku właśnie.
    Nie ma mojego modelu (fabrycznie overclockowany od EVGA). Kiedy będzie? Nie
    wiadomo. GTX285 innych producentów? Nie ma żadnego. Kiedy będą? Nie wiemy...
    Popatrzyłem po cenach - różnica w cenie między moim, a GTX295 wynosiła
    jakieś 50 PLN. OK - to ja chcę tego GTX295. Jak usłyszałem procedurę
    wymiany, to mnie szlag trafił: wysłać im uszkodzonego GTX285 z wypełnionym
    RMA, Komputronik zrobi to jako zwrot, wyśle mi fakturę korygującą POCZTĄ
    POLSKĄ, ja wtedy sobie zamówię w sklepie GTX295. Jak już przestałem się
    histerycznie śmiać, to padło proste pytanie, czy nie potrafią faktur
    zapakować do pudełka z kartą i wysłać całości kurierem, który ma ode mnie
    skasować różnicę w cenie między starą, a nową kartą. W końcu, po kilku
    telefonicznych bojach okazało się, że jednak tak się uda zrobić...

    W znaku - jak jeszcze istniał - jak miałem problem z drugim egzemplarzem
    Asusa Striker Extreme, to wystarczył telefon - umówiliśmy się, że ja tej
    płyty mam dosyć, wolę to wymienić na DFI, dograliśmy kiedy podjadę do
    sklepu, wszedłem, odwaliliśmy raz dwa papierkologię, po 10 minutach
    wyszedłem z wymienionym sprzętem...

    > Swoja droga zauwazylem, ze im wiekszy sprzedawca tym i skala
    > takich zachowan jest wieksza. Mam na mysli, ze jednoosobowa firemka
    > Zenona Kowalskiego w tym akurat zakresie dziala lepiej, przynajmniej do
    > poki nie padnie ;)

    Wiesz - różnie z tym bywa. Jakie przeboje miałem z komoorki.pl, to moje...

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]