eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Mon, 20 Aug 2012 03:57:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 9
    Message-ID: <k0s5qf$hir$1@mx1.internetia.pl>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0ksbe$94q$1@inews.gazeta.pl>
    <s5psaevw22fg$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <k0lbgh$bi2$1@inews.gazeta.pl>
    <y...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0s59k$g4t$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-244-88.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1345428112 18011 178.37.244.88 (20 Aug 2012 02:01:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Aug 2012 02:01:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <k0s59k$g4t$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 120819-0, 2012-08-19), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20120713 Thunderbird/14.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1216044
    [ ukryj nagłówki ]


    > Kupiłem ostatnio w sklepie internetowym avans.pl notebook Samsunga

    warto dodać, że zamówiony i odbierany był w sklepie Avans ale jak się
    okazało to sklep Avans w sklepie internetowym Avans zamawia
    "grzecznościowo" w imieniu klienta (trzeba i tak zapłacić koszt
    przesyłki) ale w reklamacji nie pośredniczy bo nie jest sprzedawcą.
    Sklep avans.pl i placówki detaliczne Avans ponoć są odrębnymi firmami
    choć logo nie wskazuje na tylko zbieżność nazwy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: