  • Data: 2012-09-22 01:03:02
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:33:37 +0200, Michal napisał(a):

    > Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
    > uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
    > standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
    > został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
    > W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
    > Komputronikowi markę. Zresztą nie kupuję tam od 2008 r., czyli od czasu
    > gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
    > zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
> [...]

    Ja swoje - nieciekawe przejścia - z poziomem obsługi by Komputronik miałem w
    systuacji obsługi czy reklamacji sprzętu kupionego online. Więc winą
    obarczam centralę, nie franczyzobiorców. Szlag mnie trafił, powiedziałem
    sobie dosyć i z usług Komputronika - sklepu internetowego ich - korzystam do
    zakupów nie przekraczających 150 zł. Gdzie mogę sobie pozwolić na to, że na
    odbiór zamówionych dupereli poczekam tydzień (przykładowo).

    [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    [ (Ralph Waldo Emerson) ]