  • 21. Data: 2011-02-28 12:49:46
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 28-02-2011 13:13, Don Pedro pisze:

    > Albo śnieg. Wczoraj polatałem po śniegu troszeczkę i zabawa super :)

    O! i jeszcze jak pod sniegiem zmarznietym jest bagno.. super.. jak sie
    ma wyciagarke i dluuuga line ;DD

    --
    pozdr
    Rogal

  • 22. Data: 2011-02-28 13:03:35
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 13:49, Grzegorz Rogala pisze:

    > O! i jeszcze jak pod sniegiem zmarznietym jest bagno.. super.. jak sie
    > ma wyciagarke i dluuuga line ;DD

    Nie mam wciągarki ani 4x4 więce muszę latać ponad dziurami i kałużami,
    bo jak się wkleję, to koniec :)

    pozdr
    DP

  • 23. Data: 2011-02-28 13:04:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 28-02-2011 14:03, Don Pedro pisze:

    > Nie mam wciągarki ani 4x4 więce muszę latać ponad dziurami i kałużami,
    > bo jak się wkleję, to koniec :)

    Sa takie miejsca, ze 4x4 juz nie pomaga :) Wyciagarki tez nie mam ale
    mam w telefonie takich co maja ;)

  • 24. Data: 2011-02-28 13:50:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-28 14:04:49 +0100, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

    > Sa takie miejsca, ze 4x4 juz nie pomaga :) Wyciagarki tez nie mam ale
    > mam w telefonie takich co maja ;)

    A jaki to model telefonu? Też by mi się przydał taki, z którego
    wyskakują sprytne ludziki z wyciągarką ;-)

    de Fresz

  • 25. Data: 2011-02-28 14:26:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 28 Feb 2011 14:50:12 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A jaki to model telefonu? Też by mi się przydał taki, z którego
    > wyskakują sprytne ludziki z wyciągarką ;-)

    Ja kupilem sobie takie cos do wyciagania samochodu awaryjnie, sprobuje
    sobie to jakos zamocowac na DT jak pojade na poligon testowac odwilz :)

    http://www.markery.pl/wyciagarkalinowapodciagarkarec
    zna2t45mm15m-p-10401.html#nclid=536f32d4e4571e6efc28
    eefbdf093b55

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 26. Data: 2011-02-28 15:36:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 28-02-2011 14:50, de Fresz pisze:

    > A jaki to model telefonu? Też by mi się przydał taki, z którego
    > wyskakują sprytne ludziki z wyciągarką ;-)

    A nie wiem, jakis koreanski taki, a ludziki jak przyjezdzaja z
    wyciagarka to sie najpierw smieja a pozniej bluznia... ;D

  • 27. Data: 2011-02-28 15:38:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 28-02-2011 15:26, Piotr Klimek pisze:

> [...]
    >
    > http://www.markery.pl/wyciagarkalinowapodciagarkarec
    zna2t45mm15m-p-10401.html#nclid=536f32d4e4571e6efc28

    Mialem... zbieram na normalna wyciagarke. Po wklejeniu powyzej osi..
    generalnie sie zuzyla ;D

  • 28. Data: 2011-02-28 15:53:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-28 15:26, Piotr Klimek pisze:
    > sprobuje
    > sobie to jakos zamocowac na DT jak pojade na poligon testowac odwilz :)

    no, detek moze na tym optycznie zyskac ale oprocz tego ze bedziesz mial
    sweet focie to raczej zapomnij. Przy wadze detka to zwoj liny wystarczy,
    a poza tym jakiego patentu bys nie wymyslil to do kazdego z nich
    bedziesz potrzebowal drugiej osoby.

    A jak sa 2 osoby to mozesz detka w kolko po torze crossowym nosic :-)

    KJ

  • 29. Data: 2011-02-28 16:09:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 13:13, Don Pedro pisze:

    > Albo śnieg. Wczoraj polatałem po śniegu troszeczkę i zabawa super :)

    Aha,z mokrej zaspy wydłubywałem się ponad godzinę,zrobiłem jakieś 5
    metrów i padłem,trzeba było iść po pomoc:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2011-02-28 16:48:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr Klimek pisze:

> [...]
    >
    > http://www.markery.pl/wyciagarkalinowapodciagarkarec
    zna2t45mm15m-p-10401.html#nclid=536f32d4e4571e6efc28

    obawiam sie ze detka to tym czyms z błota nie wyciagniesz. sam powinien
    dac rade:
    http://eagra.pl/upload/images/offers/mach/_6885_b.jp

    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"