  • 11. Data: 2011-02-26 19:31:18
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Siema

    Ale ile taki DRZ pójdzie ;) ?
    Jak nie ma 100KM to się nie nada :)

    --
    MERI (Łódź)
    Srebrny SV1000S

  • 12. Data: 2011-02-26 19:33:27
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Hi

    W dniu 2011-02-22 12:37, Grzegorz Rogala pisze:

    > Ktorzy? Jacy? ;)
    No nie wiem właśnie, anonimy dostaje i pogruszki :). Atakowany jestem na
    GG ;), że niby jedyna słuszna droga to droga gruntowa :)

  • 13. Data: 2011-02-26 22:37:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-26 20:33, Meri pisze:
    > że niby jedyna słuszna droga to droga gruntowa :)

    jakas sciema dla gejow.

    Prawda jest inna.

    Kto nie rzygał błotem ten nie rzygał nigdy.

    KJ

  • 14. Data: 2011-02-27 05:06:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"

    Kto nie rzygał błotem ten nie rzygał nigdy

    Powaznie???
    http://skocz.pl/takieblotko

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2011-02-27 07:58:03
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-27 06:06, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "KJ Siła Słów"
    >
    > Kto nie rzygał błotem ten nie rzygał nigdy
    >
    > Powaznie???
    > http://skocz.pl/takieblotko

    No tak fajnie. Problem polega na tym, że ja nie lubię się brudzić. Nie
    rozumiem, czemu jazda terenowa musi odbywać się w błocie do pasa. Bliżej
    mi jednak do pustyni niż do bagien :).

    --
    MERI (Łódź)
    Srebrny SV1000S

  • 16. Data: 2011-02-27 08:08:47
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-22 08:38, Piotr Klimek pisze:
    > SV jest fajny, dokup cos na bloto po prostu. Spojrz na mojego siga :)
    No tak, ale błoto to nie dla mnie. Jeśli teren to suchy :).
    A tak po przemyśleniu to najchętniej chciałbym coś bez łańcucha.
    Zastanawiałem się nad BMW F800. Kiedyś jeździłem nawet tu opisałem.
    Motocykl raczej mało porywający ale całkowicie poprawny.
    Głownie do miasta i czasem w trasę. Dlatego też sprzedaję SV, bo jak dla
    mnie do miasta się nie nadaje.
    Długo myślałem też nad czymś z kategorii super moto, ale jestem za
    krótki i w trasę się zupełnie nie nadaje.
    Przez myśl przeszło mi też coś w jak Triumph Scrambler, bo nadaje się na
    szuter i na asfalt.

    --
    MERI (Łódź)
    Srebrny SV1000S

  • 17. Data: 2011-02-27 19:28:47
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Meri wrote:
> [...]
    > krótki i w trasę się zupełnie nie nadaje.
    > Przez myśl przeszło mi też coś w jak Triumph Scrambler, bo nadaje się na

    Jest jedno supermoto, ktore sie nadaje...
    K.

  • 18. Data: 2011-02-27 21:32:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Meri" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > A tak po przemyśleniu to najchętniej chciałbym coś bez łańcucha.

    W czym przeszkadza łańcuch? W czym jest gorszy od innych napędów?
    Zwłaszcza łańcuch wyposażony w smarowniczkę.

  • 19. Data: 2011-02-28 10:05:00
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 27-02-2011 08:58, Meri pisze:

    > No tak fajnie. Problem polega na tym, że ja nie lubię się brudzić. Nie
    > rozumiem, czemu jazda terenowa musi odbywać się w błocie do pasa. Bliżej
    > mi jednak do pustyni niż do bagien :).

    Pamietaj, pustyni u nas nie ma ;)
    bloto a wlasciwie bagno.. wciaga ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 20. Data: 2011-02-28 12:13:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 11:05, Grzegorz Rogala pisze:

    > Pamietaj, pustyni u nas nie ma ;)
    > bloto a wlasciwie bagno.. wciaga ;)

    Albo śnieg. Wczoraj polatałem po śniegu troszeczkę i zabawa super :)

    pozdr
    DP