  • 1. Data: 2009-02-18 09:11:36
    Temat: [SPRZEDAM] PENTAX K10D, 2 obiektywy, statyw, dodatki
    Od: " JarekG" <j...@g...pl>

    Witam,

    Przepraszam za spam - dla zainteresowanych aukcja Allegro
    PENTAX K10D, 2 obiektywy, statyw, dodatki

    http://tinyurl.com/ctsgtq

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2009-02-18 09:47:06
    Temat: Re: PENTAX K10D, 2 obiektywy, statyw, dodatki
    Od: i...@w...pl

    > Przepraszam za spam - dla zainteresowanych aukcja Allegro
    > PENTAX K10D, 2 obiektywy, statyw, dodatki
    No co Ty?
    Nie poczekasz tylko kilka dni do zapowiedzi Pentaxa na PMA 2009??
    A może ogłoszą tani świetny prawie FF K3D, a Ty teraz zmieniasz
    system??

    Bądźże lojalny, zmienimy razem jak już ogłoszą że w kolejnych latach
    będą
    tylko różnokolorowe body K-M .....

    Maciek

  • 3. Data: 2009-02-18 09:54:31
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    " JarekG" <j...@g...pl> w
    <gngjc8$oag$1@inews.gazeta.pl>:

    >Przepraszam za spam - dla zainteresowanych aukcja Allegro
    >PENTAX K10D, 2 obiektywy, statyw, dodatki

    Co to? Darmowe badanie rynku?

    pozdrawi AM
    --
    Minister Zero, zero sprawiedliwości
    i dwa do Zera w procesach

  • 4. Data: 2009-02-18 10:04:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Co to? Darmowe badanie rynku?

    To jest wogole jakis rynek lustrznek Pentaxa? ;-)

  • 5. Data: 2009-02-18 10:10:33
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gngmid$o41$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:

    > To jest wogole jakis rynek lustrznek Pentaxa? ;-)

    No właśnie to badają ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 6. Data: 2009-02-18 10:12:52
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

    Dnia środa, 18 lutego 2009 10:47 osoba znana jako i...@w...pl nastukała:

> [...]
    > system??
    >
    > Bądźże lojalny, zmienimy razem jak już ogłoszą że w kolejnych latach

    zmieniajcie zmieniajcie, moze uda mi sie taniej wyrwac FA35/2 ;)

    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 7. Data: 2009-02-18 22:34:38
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> w
    <gngmid$o41$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    >To jest wogole jakis rynek lustrznek Pentaxa? ;-)

    Mam jeszcze ze trzy puszki.

    pozdrawi AM
    --
    Kaczka zagłuszaczka a Jaruszek kłamczuszek

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 8. Data: 2009-02-19 07:40:35
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mam jeszcze ze trzy puszki.

    Grasz na spadek? ;)

  • 9. Data: 2009-02-19 16:01:59
    Od: Arek Wołowicz <w...@C...pl>

    Witam.
    Jakub Jewuła pisze:

    > Grasz na spadek? ;)

    Pentax się umocnił za bardzo w stosunku do innych marek, więc
    rzucają na rynek rezerwy żeby go osłabić ;)

    Arek.

    --
    [ Arkadiusz Wołowicz ]
    [ wolek [at] epf [dot] pl ]

  • 10. Data: 2009-02-21 21:02:02
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> w
    <gnj2ha$evf$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    >Grasz na spadek? ;)

    To juz chyba mój syn ;-)

    pozdrawi AM
    --
    Magister Kwaśniewski? Doktor Kaczyński? Profesor Lepper?
    Pawiem narodów jesteś i papugą...

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)