  • 11. Data: 2011-01-28 17:22:43
    Temat: Re: SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-27 00:34, Staszek Sosenko pisze:
    > Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    Ja sie niestety nie pojawie - wypadl mi wyjazd poza krakow. Strasznie
    zaluje :(

  • 12. Data: 2011-01-28 17:23:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-28 17:22, neoniusz pisze:

    > Ja sie niestety nie pojawie - wypadl mi wyjazd poza krakow. Strasznie
    > zaluje :(

    Bylbym BARDZO wdzieczny, gdyby ktos zachowal dla mnie jedna naklejke
    klubowa (jesli beda), zebym mogl odebrac jakos w przyszlym tygodniu :)

  • 13. Data: 2011-01-28 19:08:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 17:23, neoniusz pisze:

    > Bylbym BARDZO wdzieczny, gdyby ktos zachowal dla mnie jedna naklejke
    > klubowa (jesli beda), zebym mogl odebrac jakos w przyszlym tygodniu :)

    Staszek zamówił pakiet u Borysa ale i jemu się zapasy skończyły i mnie
    już nie ma co wysłać. Chyba czas podejść do drukarni i zamówić kilka arkuszy
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2011-01-29 13:07:21
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 28 Sty, 19:08, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Staszek zamówił pakiet u Borysa ale i jemu się zapasy skończyły i mnie
    > już nie ma co wysłać. Chyba czas podejść do drukarni i zamówić kilka arkuszy

    A to na jakims firmowym naklejkowym papierze z atramentowki nie da
    rady?

    pozdro
    AA

  • 15. Data: 2011-01-29 16:36:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-29 13:07, Adam Adamaszek pisze:

    > A to na jakims firmowym naklejkowym papierze z atramentowki nie da
    > rady?

    Pierwszy deszcz i masz po naklejce.
    Za to jestem ciekaw wydruku z kolorowego lasera. Mam C510 Lexmarka -
    poleci ktoś do tego odpowiednią folię samoprzylepną do zadrukowania?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2011-01-29 16:53:27
    Od: marjan <k...@g...com>

    > Pierwszy deszcz i masz po naklejce.
    > Za to jestem ciekaw wydruku z kolorowego lasera. Mam C510 Lexmarka -
    > poleci ktoś do tego odpowiednią folię samoprzylepną do zadrukowania?

    No kupiłem kiedyś w sklepie papierniczym białą folię samoprzylepną do
    drukarek laserowych (c.a. 5zł/A4), wydrukowałem na minolcie 2500W,
    nakleiłem na samochód, a po pół roku była cała blada, nie miała już w
    ogóle czerwonego koloru.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 17. Data: 2011-01-29 19:32:58
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 29 Sty, 16:36, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Pierwszy deszcz i masz po naklejce.
    > Za to jestem ciekaw wydruku z kolorowego lasera. Mam C510 Lexmarka -
    > poleci ktoś do tego odpowiednią folię samoprzylepną do zadrukowania?

    Dobierz sobie cos z ich oferty:

    http://www.rayfilm.cz/pl/produkty-i-uslugi/etykiety/
    etykiety-synthetic/

    pozdr