  • 1. Data: 2011-01-27 00:34:49
    Temat: SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Hej.

    Zgodnie z ustaleniami z zeszłego tygodnia spot frakcji śląsko-krakowskiej
    odbędzie się w piątek, 28.01 na parkingu Tesco Prokocim (ul. Wielicka 259).
    Spotykamy się o godzinie 18:00 nieopodal wjazdu od ul. Wielickiej. Następnie
    udamy się do restauracji Magillo, gdzie polecam smaczną pizzę :) (ul.
    Lipowskiego 24; www.magillo.pl)

    Do tej pory przybycie potwierdzili:
    - Marthen z rodziną
    - Gabryś z rodziną
    - Hommer
    - Neoniusz
    - Marjan
    - Mateusz
    - Yans

    Dzisiaj będę jeszcze atakował Ewę Cz., Asię U., Juranda i Cypriana. Mam
    również nadzieję, że niniejszy wątek przeczytają ci zainteresowani, którzy
    przeoczyli ten z zeszłego tygodnia :)

    Gdyby ktoś nie mógł trafić w piątek, albo gdybyśmy się rozminęli - mój nr to
    507-011-622. GG i mail w sigu.

    Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 2. Data: 2011-01-27 11:29:28
    Temat: Re: SPOT krakowsko-śląski - przypomnienie
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć Staszku, dobrze, że przypomniałeś, zapomniałbym ;-)

    Muszę przy okazji jechać z moją panią do centrum Krakowa i ją tam
    zostawić. Będę o 16 wyjeżdżał, jak nie zdążę na parking to będę o 19
    na pizzy.

  • 3. Data: 2011-01-27 18:34:42
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 00:34, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > Prokocim (ul. Wielicka 259). Spotykamy się o godzinie 18:00 nieopodal
    > wjazdu od ul. Wielickiej. Następnie udamy się do restauracji Magillo,

    Ech, dzięki za zaprosiny na spot ale nas możesz niestety wykreślić,
    młody jeszcze kaszle:-( Udanej zabawy i smacznej pizzy, Marcin z Agą i
    małą przywiozą od nas pozdrowienia. Mam nadzieje, że jak zima odejdzie
    to zrobimy spotkanko w Międzybrodziu aby dzieciaki się pobawiły.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-01-28 10:14:10
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy ktoś będzie
    miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

  • 5. Data: 2011-01-28 11:19:56
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 10:14, Mateusz pisze:
    > Tak w ogóle to zapomniałem o najważniejszej rzeczy: czy ktoś będzie
    > miał nalepki (1 szt by mi się przydała) ? ;-)

    A mi druga ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2011-01-28 11:44:17
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Sty, 11:19, marjan <k...@g...com> wrote:

    > A mi druga ;)

    Ja mam w robocie laserówkę kolorową a na twojej galerii w google jest
    jpeg w dosyc dobrej jakości, spróbuję pokombinować (dostęp do drukarki
    jest ciężki) - oczywiście byłaby do zastosowań wewnętrznych ale może
    jakoś estetycznie dałoby się to zrobić ;-)

  • 7. Data: 2011-01-28 12:10:29
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 11:44, Mateusz pisze:

> [...]
    > jest ciężki) - oczywiście byłaby do zastosowań wewnętrznych ale może
    > jakoś estetycznie dałoby się to zrobić ;-)

    To do mnie? Ja mam jakąś galerię google? :D

    Co do laserówki kolorowej - mam taką w domu, i wydrukowałem sobie kiedyś
    dwie naklejki, ale pod wpływem promieni słonecznych bardzo bladły, i
    chcąc być oklejonym taką "samoróbką" trzeba by zmieniać naklejkę nie
    rzadziej niż co pół roku. Drukowałem na folii samoprzylepnej, dzięki
    czemu deszcz nie był problemem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 8. Data: 2011-01-28 12:59:44
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 28 Sty, 12:10, marjan <k...@g...com> wrote:
    > To do mnie? Ja mam jak galeri google? :D

    Staszek masz linka do galerii w sigu, nie gadaj, że to nie Twoja ;-)
    http://picasaweb.google.com/Ssnk87/RNe#5040064169080
    119522

    > Co do laser wki kolorowej - mam tak w domu, i wydrukowa em sobie kiedy
    > dwie naklejki, ale pod wp ywem promieni s onecznych bardzo blad y, i
    > chc c by oklejonym tak "samor bk " trzeba by zmienia naklejk nie
    > rzadziej ni co p roku. Drukowa em na folii samoprzylepnej, dzi ki
    > czemu deszcz nie by problemem.

    Rozumiem. Wiem, że to półśrodek, ale usiłuję coś wymyślić ;-)

  • 9. Data: 2011-01-28 13:02:20
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-28 12:59, Mateusz pisze:

    > Staszek masz linka do galerii w sigu, nie gadaj, że to nie Twoja ;-)
    > http://picasaweb.google.com/Ssnk87/RNe#5040064169080
    119522

    Piłeś coś? ;) Widzisz chociaż komu odpisujesz? :D

    > Rozumiem. Wiem, że to półśrodek, ale usiłuję coś wymyślić ;-)

    No ja już tak kombinowałem, ale zobaczyłem, że to nie ma sensu. Dlatego
    mam nadzieję, że ktoś na spocie będzie miał "oryginalną" wlepę :D

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 10. Data: 2011-01-28 13:41:38
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Marjan, wybacz ;-) to chyba ze stresu, bo dzisiaj w robocie już
    zwolnili dwie osoby.