  • 21. Data: 2011-01-18 09:18:14
    Temat: Re: SPOT :)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-18 00:04, *Staszek Sosenko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > = Czekam jeszcze na dalszy odzew, ale prawdopodobnie spot odbędzie się w
    > przyszłym tygodniu.

    Szkoda :(
    W ten piątek by szansa była - w przyszły niemożliwe bo jedziemy w lubelskie.
    A już myślałem, że się Kasia z Wojtkiem znowu spotka (pamięta go jeszcze
    :) ) no i z niewidzianymi jeszcze koleżankami ;)

    No ale nic straconego - następnym razem się musi udać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2011-01-18 09:52:19
    Temat: Re: [CKMK i nie tylko] SPOT :)
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:

    > Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie obojętne).
    > Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji małopolskiej :) Na
    > ostatnim spocie krakowskim gościliśmy ze Śląska Marthena i Hommera -
    > Gabryś niestety nie dotarł (BTW: odpisz na priva ;)). Był nawet V-Tec :D
    > (tak, akurat przejazdem na drugim końcu Polski, ale był ;))

    Po slunskiemu: ganc-egal, bedę jak się dogadacie :-)
    21 i 28 mi pasuje, zjawię się pochwalić czerwoną księżną :>

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 23. Data: 2011-01-18 10:16:58
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-17 18:11, Staszek Sosenko wrote:
    > Cześć, czołem.
    >
    > Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie?
    > Myślałem o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję - optymalna

    Bardziej ten piątek.

    > dla wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję tradycyjnie
    > spotkać się na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od
    > Wielickiej), po czym kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

    Tak jak Adam pisał... 19-ta ?

    > Jak już napisałem w wątku o wlepkach - mam trzy sztuki i gotów jestem
    > dwie sprezentować. Jeśli Gabryś będzie, to mam nadzieję, że przywiezie
    > ;) Jeśli nie, to będę go męczył o wysłanie pocztą kilku przed spotem.

    Hmm.. może w końcu coś okleje ? ;-) Wstępnie rezerwuję jedną.

    > Pozdrawiam i czekam na odzew :)

    Piszę się.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 24. Data: 2011-01-18 17:17:00
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:

    > 21 i 28 mi pasuje, zjawię się pochwalić czerwoną księżną :>

    Nooo... To mi się podoba - HoMMeR się pod wiadukt zmieści ;-)
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 25. Data: 2011-01-18 22:24:46
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-01-18 17:17, marthen pisze:

    > Nooo... To mi się podoba - HoMMeR się pod wiadukt zmieści ;-)

    Nie mów HOP, Xantia ma regulowane zawieszenie ;-)

  • 26. Data: 2011-01-18 23:55:52
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Jako że do tej pory przeważają głosy na przyszły piątek, bądź "obojętne"
    (koresponduję również z grupowiczami poza PMS), zdecydowałem się ustalić
    termin na 28.01. Godzinę pozostawiłbym 18:00, gdyż musimy mieć na uwadze, że
    zamierzają przyjechać goście ze Śląska, na dodatek z małymi dziećmi. Adam i
    Yans - jeśli nie zdążycie pod Tesco, to dołączycie do nas w Magillo. Z
    Adamem jestem w razie czego w kontakcie telefonicznym.

    W przyszłym tygodniu wrzucę jeszcze przypomnienie na grupie - może ktoś się
    jeszcze zreflektuje i potwierdzi przybycie :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 27. Data: 2011-01-20 00:40:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 23:55:52 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > zamierzają przyjechać goście ze Śląska, na dodatek z małymi dziećmi. Adam i
    > Yans - jeśli nie zdążycie pod Tesco, to dołączycie do nas w Magillo. Z
    > Adamem jestem w razie czego w kontakcie telefonicznym.

    Ja raczej bede w tym czasie poginał do Kęszycy :D

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2011-01-20 12:38:37
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    > Ja raczej bede w tym czasie poginał do Kęszycy :D

    Szkoda, bo chciałem z Tobą pogadać odnośnie egzaminu kontrolnego i badań
    psychologicznych.

  • 29. Data: 2011-01-20 22:41:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 12:38:37 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Szkoda, bo chciałem z Tobą pogadać odnośnie egzaminu kontrolnego i badań
    > psychologicznych.

    Cóż, kolejny spot będzie ;)

    --

  • 30. Data: 2011-01-21 09:11:41