  • 1. Data: 2011-01-17 18:11:01
    Temat: [CKMK i nie tylko] SPOT :)
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Cześć, czołem.

    Panowie i panie, może bymy się spocili jakoś w najbliższym czasie? Myślałem
    o tym, lub przyszłym piątku. Godzina - mam nadzieję - optymalna dla
    wszystkich to IMO okolice 18:00. Miejsce: proponuję tradycyjnie spotkać się
    na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od Wielickiej), po czym
    kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

    Określcie się, który dzień by Wam bardziej pasował (dla mnie obojętne).
    Liczę na wysoką frekwencję - nie tylko frakcji małopolskiej :) Na ostatnim
    spocie krakowskim gościliśmy ze Śląska Marthena i Hommera - Gabryś niestety
    nie dotarł (BTW: odpisz na priva ;)). Był nawet V-Tec :D (tak, akurat
    przejazdem na drugim końcu Polski, ale był ;))

    Jak już napisałem w wątku o wlepkach - mam trzy sztuki i gotów jestem dwie
    sprezentować. Jeśli Gabryś będzie, to mam nadzieję, że przywiezie ;) Jeśli
    nie, to będę go męczył o wysłanie pocztą kilku przed spotem.

    Pozdrawiam i czekam na odzew :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 2. Data: 2011-01-17 18:13:24
    Temat: Re: [CKMK i nie tylko] SPOT :)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > spotkać się na dolnym parkingu TESCO Prokocim (przy wjeździe od
    > Wielickiej), po czym kopsnąć się do Magillo na Bieżanów.

    Ja sie pisze ;)

  • 3. Data: 2011-01-17 18:15:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-17 18:13, neoniusz pisze:

    > Ja sie pisze ;)

    A tak btw to pisalem Ci 18 grudnia maila dot. tego 100NX, ktorego
    sprzedawales i nic nie odpisales :P

  • 4. Data: 2011-01-17 18:17:27
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A tak btw to pisalem Ci 18 grudnia maila dot. tego 100NX, ktorego
    > sprzedawales i nic nie odpisales :P

    Hmmm, coś mi musiało umknąć... W sumie odpuściłem póki co sprzedaż, ale
    przyjedziesz na spot, to pogadamy ;)

  • 5. Data: 2011-01-17 19:29:33
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-17 18:11, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > dwie sprezentować. Jeśli Gabryś będzie, to mam nadzieję, że przywiezie
    > ;) Jeśli nie, to będę go męczył o wysłanie pocztą kilku przed spotem.

    Na przyszły piątek zdecydowanie bym się pisał, w ten najbliższy niestety
    nie będzie mnie w Krakowie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2011-01-17 19:30:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-17 19:29, marjan pisze:

    > Na przyszły piątek zdecydowanie bym się pisał, w ten najbliższy niestety
    > nie będzie mnie w Krakowie.

    A ja od razu wzialem jako pewnik, ze to bedzie piatek 28 stycznia. Tez
    moge byc tylko wtedy ;)

  • 7. Data: 2011-01-17 19:43:30
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    Staszek Sosenko wrote:
> [...]
    > Marthena i Hommera - Gabryś niestety nie dotarł (BTW: odpisz na priva
    > ;)). Był nawet V-Tec :D (tak, akurat przejazdem na drugim końcu

    Dopisz +3 do listy. Moje szanowne dziecię już się cieszy na myśl o
    możliwości wytargania wujka Staszka za kudły :-)
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 8. Data: 2011-01-17 19:44:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]

    > Gabryś niestety nie dotarł (BTW: odpisz na priva ;)). Był nawet V-Tec :D
    > (tak, akurat przejazdem na drugim końcu Polski, ale był ;))
    Poszło na priva - naklejek brak :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2011-01-17 19:58:03
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:
    > No ładnie, ładnie - wcześnie Ulka zaczyna :-) jeśli wujek Staszek się
    > nie będzie chciał bawić to mój młody ją powozi w wózku lub pokołysze w
    > nosidełku :-)

    Ty się deklaruj z wizytą - napuścimy młodzież na organizatora, to
    następnego dnia się na łyso ogoli ;-)

    > pozdrowienia dla babińca :-)

    I wzajemnie - dla mieszanego towarzystwa.
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 10. Data: 2011-01-17 19:59:08