  • 1. Data: 2011-01-17 19:10:28
    Temat: [POZ] gdzie wykręcą urwaną szpilke
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Czy ktoś zna miejsce, gdzie podejmują sie karkołomnych działań wykręcania
    urwanych szpilek z trudno dostępnych miejsc?

    ps. jak już ktoś bardzo chce wiedzieć to chodzi o kolektor wydechowy w
    Omedze V6

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 2. Data: 2011-01-17 21:36:12
    Temat: Re: [POZ] gdzie wykręcą urwaną szpilke
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > wykręcania urwanych szpilek z trudno dostępnych miejsc?
    >
    > ps. jak już ktoś bardzo chce wiedzieć to chodzi o kolektor wydechowy w

    Kiedyś to przerabiałem. Nie pamiętam szczegółów, ale w zależności
    od strony to nawet być może będzie trzeba silnik wyjąć.

    Robiłem to w ASO Opel Więcłąwski, ale jego już dawno nie ma.