  • 11. Data: 2012-01-27 15:41:54
    Temat: Re: SPAM
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Ja protestuję dla swojego dobra.

    R.

  • 12. Data: 2012-01-27 15:45:54
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Rewolucja zawsze zżera swoje dzieci.

    Jako starszy, bardziej doświadczony, człowiek poradź nam, jak się zachować.
    Brać udział w rewolucji, ryzykując, że nas zeżre, czy też płynąć z prądem i
    przyjąć to, czego chcą możni tego świata? Każde z tych rozwiązań ma swoje
    dobre i złe strony. A ja jestem ciekaw zdania osoby, która przeżyła więcej
    niż ja.

    R.

  • 13. Data: 2012-01-27 15:50:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    Friday, January 27, 2012, 4:45:54 PM, you wrote:

> [...]
    > dobre i złe strony. A ja jestem ciekaw zdania osoby, która przeżyła więcej

    W jednej wziąłem udział i jestem bardzo zadziwiony jej wynikami. Na
    obecną jestem za stary. Wystarczy? EOT.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2012-01-27 18:42:57
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > W jednej wziąłem udział i jestem bardzo zadziwiony jej wynikami. Na
    > obecną jestem za stary. Wystarczy? EOT.

    Ale zadziwiony w sensie negatywnym (czego innego się spodziewałeś, a wyszło
    jak zwykle)?
    Chodzi o Solidarność?

    R.

  • 15. Data: 2012-01-30 07:20:00
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Chodzi o Solidarność?

    Jak nie, jak tak :-) "Otake polskie walczyłem"?
    Po 30 latach o tym już chyba wystarczająco dużo powiedziano.

  • 16. Data: 2012-01-30 12:51:00
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Czego nie widza? Zagrożenia wolności? A gdzie ta wolność teraz jest?

    No właśnie. Gdzie jest teraz ta wolność? Ostatnio czytałem tę ceglastą
    biografię Steve'a Jobsa. Jobs i Wozniak skonstruowali w garażu komputer, po
    czym sprzedali kilkadziesiąt sztuk w lokalnym klubie komputerowym. I tak
    zacząłem się zastanawiać... dwóch kolesi konstruuje komputer i go sprzedaje.
    Nie wiem, czy w tamtych czasach prawo amerykańskie sprzyjało
    przedsiębiorczości, czy ci dwaj działali nielegalnie. No bo gdzie
    rejestracja firmy, gdzie płacenie ubezpieczeń, gdzie dzisiejsze badania EMC,
    gdzie dzisiejsza organizacja utylizacji zużytego sprzętu, gdzie dzisiejszy
    lut bezołowiowy i pewnie inne, o których nie wiem. Czy dziś dwóch młodych
    chłopaków mogłoby w Polsce w garażu coś zbudować i potem to sprzedawać?
    Legalnie chyba nie, bo skąd by wzięli pieniądze na badania EMC, na płacenie
    ZUS, na organizację utylizacji sprzętu zużytego.
    Czytam teraz książkę Roberta Gwiazdowskiego "A nie mówiłem?" i chciałem
    Wam zacytować fragment:
    "Jak bezdomny stanie na ulicy z czapeczką i zacznie żebrać -- nie
    zainteresuje się nim urząd skarbowy. Ale jak taki bezdomny znajdzie gdzieś
    na wysypisku śmieci ostrzałkę, stanie na osiedlu z karteczką: <<Ostrzenie.
    Duże noże i nożyczki -- 5zł. Małe noże -- 2zł.<<, będzie to działalność
    przestępcza! Musi najpierw założyć firmę. Oczywiście w <<jednym okienku>>. Z
    tym, że nie będzie miał co wpisać w rubryce <<siedziba>>. Więc firmy nie
    założy. Nie będzie zresztą nawet próbował jak się dowie, że ma do ZUS
    wpłacać co miesiąc osiem stów, bez względu na to, ile zarobi!
    Wolności potrzeba nam jest jak powietrza. Bez wolności kiedyś znowu
    zaczniemy się dusić -- tak jak dusiliśmy się w komunizmie. Demokracja
    plebiscytarna, w której hipokryzja zwycięża z wolnością, nie jest dużo
    lepsza od komunizmu."
    I jeszcze cytat z Thomasa Jeffersona, który w książce Gwiazdowskiego
    znalazłem: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
    zasługują na żadne z nich."

    R.

  • 17. Data: 2012-01-30 13:04:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    [...]

    > I jeszcze cytat z Thomasa Jeffersona, który w książce Gwiazdowskiego
    > znalazłem: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
    > zasługują na żadne z nich."

    Dobra - dawaj kosę na sztorc i na sejm!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2012-01-30 13:23:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > I jeszcze cytat z Thomasa Jeffersona, który w książce Gwiazdowskiego
    > znalazłem: "Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie
    > zasługują na żadne z nich."

    Szkoda tylko że lemingi tego nie rozumieją. Nawet cię obrażać będa albo
    wyśmiewać i szydzić, bo im przecież jest dobrze.
    Ale jak zacznie się dziać jednemu z drugim źle, jak przyjdzie urzędnik i
    zajdzie za skórę to wtedy zaczynają psioczyć i narzekać.

    Marek

  • 19. Data: 2012-01-30 13:24:10
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 19:42, Robbo pisze:

    > Ale zadziwiony w sensie negatywnym (czego
    > innego się spodziewałeś, a wyszło jak zwykle)?
    > Chodzi o Solidarność?

    Zapewne o październikową :-)

    JK

  • 20. Data: 2012-01-30 15:55:02
    Od: "!sp" <s...@a...er>

> [...]
    > Ale jak zacznie się dziać jednemu z drugim źle, jak przyjdzie urzędnik i
    > zajdzie za skórę to wtedy zaczynają psioczyć i narzekać.

    A ty maszeruj, maszeruj, głośno krzycz, niech żyje nam Wołodia Iljicz!...
    Młode pokolenia mają w dupie historię. Historia się powtarza.

    Na demonstrantach vs ACTA niektórzy już zarabiają
    http://technowinki.onet.pl/komputery/nie-wszystkie-p
    rotesty-przeciwko-acta-sa-prawdziwe,1,5010082,artyku
    l.html