  • Data: 2012-01-26 17:26:26
    Temat: Re: SPAM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,
    [...]

    >ACTA dało DODATKOWE, proste narzędzie.

    Z tego co slyszalem to oni nie potrzebowali zadnych dodatkowych
    narzedzi, swietnie sobie sami radzili :-) Zachodni przedsiebiorcy
    mieli inwestowac, zarabiac ... i nie wtracac sie do polityki. Zreszta
    nie mieli powodu sie wtracac :-)

    >Trzeba bylo uprawnień do zbierania danych. A teraz dzięki ACTA takie
    >uprawnienia uzyskują organizacje ochrony praw.

    Jakie uprawnienia do zbierania danych byly potrzebne do tej pory ?
    Tylko do danych osobowych. IP komputerow mogles sobie zapisywac
    dowolnie.

    A potem tylko przepisac na wniosku do prokuratora, a dalej to on sie
    zajmie ...

    >Dobrze, że jestem już stary - czas umierać.

    Tylko sie pospiesz, bo zaraz sie okaze ze telefony w zakladzie
    pogrzebowym zlikwidowali, bo byly uzywane do przekupywania pracownikow
    pogotowia :-)

    J.