    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SONDA wraca
    Date: Thu, 21 Jan 2016 01:44:52 +0100

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:n7p2m5$i6$1$opajak@news.chmurka.net...
    > Ludzi tez by sie dalo znalezc, malo to pasjonatow? OT chocby ten gosc od
    > Polimatow. No nie "techniczny" on troche, ale Kaminski byl po SGPiSie i

    Radek Kotarski. Tylko czy ludzie wybaczą mu reklamę banku?

    > dawal rade. Ba, dyskusja 2 fizykow moglaby byc ciezko strawna.

    Racja, za bardzo tematyczna.
    Lepsza już chyba (przerysowując) pozycja uczeń-nauczyciel, czy jakoś tak.
    Kogo by można było dziś na ich miejsce posadzić, gdyby można było ich
    przenieść do czasów, gdy jeszcze robiono Sondę?
    Albo układ w miarę równolatków fizyk humanista, albo starszy młodszy
    nauczyciel uczeń...
    Radek Kotarski alias Polimaty (ale ten bank mu będzie śmierdział),
    Radek Brzózka, choć jego rola początkowo byla inna, ale nie sprzedał się
    reklamie,
    Wiktor Niedzicki, choć on za mało dynamiczny, ale coś tam mówił. Niezbyt mu
    wyszło to, co z synami robił, choć intencje miał dobre.
    Marek Hoffman alias AdBuster i Darek Hoffman, jego brat, alias SciFun - może
    ich, wydaje mi się, że pasowali by do siebie,
    Chłopaki z grupy "5 sposobów na..."
    Chodzi mi konkretniej, aby wyłowić ludzi, którzy prawią o takich rzeczach,
    bądź prawili, ale zgodzili by się poprowadzic taki program, dobrać duet, ew.
    tercet pod kątem odpowiednich cech rozmówcy, rzucać temat (ale nie na
    zasadzie, jak uczyciel WF w podstawówce piłkę uczniom i szedł sobie kawusię
    do magazynku chlipać), albo niech coś wybiorą, może nagle się okaże, że coś,
    co mijamy na codzień, to okaże sie tak ciekawe, iż chętni obejrzą to z
    rozdziawionymi koparami... Oby tylko nie wplatali słów typu fejsbuk, czy
    twiter, do tego powinna być osobna strona.
    Jasne jest, że inaczej dziś postrzegamy świat, to inaczej trzeba by
    przedstawiać, niekoniecznie nowości, ale coś ciekawego. O kolorach kwiatów,
    ale inaczej, o motylach, ale inaczej... Może zrobić burzę mózgów i z tego
    wyłowić coś, co by ludzi zainteresowało?

    --
    NO CARRIER