  • 81. Data: 2010-02-10 17:50:20
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 17:34, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Photomatix kosztuje zdaje się 75EUR, więc jak może być droższy?

    W ogóle co to za licytacja. Autor programu ustalił cenę adekwatną według
    swojego uznania, która ma pokryć środki wyłożone na napisanie programu.
    To jest jego czas i jego umiejętności, a tu same dobre wujki ;) z masą
    świetnych rad. Program ma wersje demo i śmiało można ocenić jego
    przydatność, oraz zrobić kalkulacje czy się nam opłaca jego zakup.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 82. Data: 2010-02-10 18:31:02
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Robert Kois wrote:
    > Ilu?

    Pozwól, że zachowam tę informację dla siebie.

    > I skąd wiesz, że zawodowcy?

    Mam szklana kulę i Internet.

    > I najważniejsze pytanie, ilu z pytających kupi.

    Tylu ilu będzie chciało kupić.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 83. Data: 2010-02-10 19:28:40
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Przecież pisałeś, że tańszy produkt to większa sprzedaż. Zysk nie powinien
    > być mniejszy.

    koszt to koszty. sprzedaż samochodów za 1000zł w miliardowych ilościach nie
    przyniosłaby zysków.

    > Wydawało mi się, że napisałem.
    > Skoro jednak uważasz, że jest inaczej to napisz, co konkretnie chcesz
    > wiedzieć?

    na jaki upgrade można za to liczyć. przez jakiś czas do którejś wersji...

  • 84. Data: 2010-02-10 19:30:35
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > sprawdzę jeszcze w domu.
    > w robocie mam jakiegoś semprona 2200

    a w domu na athlonie 3200+ się w ogóle nie uruchamia ;-(

  • 85. Data: 2010-02-10 20:03:05
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > koszt to koszty. sprzedaż samochodów za 1000zł w miliardowych ilościach
    > nie przyniosłaby zysków.

    Nie piszemy o samochodach a o programie.
    Koszt produkcji programu jest stały i niezależny od ilości sprzedanych
    egzemplarzy. Koszty nośników i pudełek są pomijalne.

    > na jaki upgrade można za to liczyć. przez jakiś czas do którejś wersji...

    Licencja obejmować będzie program w wersji 1.x Wersja ta będzie
    rozbudowywana o nowe funkcje przez okres dwóch lat.
    To co znajdzie sie w aktualizacjach w dużej mierze zależeć będzie od
    użytkowników programu. Jestem otwarty na propozycje.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 86. Data: 2010-02-10 20:07:57
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > a w domu na athlonie 3200+ się w ogóle nie uruchamia ;-(

    Jeżeli masz Windows XP to zainstaluj biblioteki Microsoft .NET Framework 3.0
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?disp
    laylang=pl&FamilyID=10cc340b-f857-4a14-83f5-25634c3b
    f043

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 87. Data: 2010-02-10 21:31:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 18:50:20 +0100, cichybartko napisał(a):

> [...]
    > świetnych rad. Program ma wersje demo i śmiało można ocenić jego
    > przydatność, oraz zrobić kalkulacje czy się nam opłaca jego zakup.

    Przecież się nie licytuję, tylko zdziwiłem się że 75>85 ;)

  • 88. Data: 2010-02-11 01:12:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" napisał
    > Na stronie programu SNS-HDR dostępna jest pierwsza przymiarka tego
    > programu do GUI.
    > Duży nacisk położyłem na możliwość podglądu zmian na żywo, co niestety
    > postawiło wysoko poprzeczkę minimalnym wymaganiom dla sprzętu. Jak ktoś
    > nie ma wielordzeniowego procka a ma słabe nerwy, niech się zastanowi czy
    > ściągać.
    >
    > http://www.sns-hdr.com

    A jest jakaś szansa na obsługę rw2 (Panasonic) ?

    adam

  • 89. Data: 2010-02-11 01:36:25
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    adam wrote:
    > A jest jakaś szansa na obsługę rw2 (Panasonic) ?

    Tak po prawdzie to program te pliki czyta. Brak jedynie odpowiedniego
    rozszerzenia w oknie odczytu plików.
    Na chwile obecna w oknie odczytu, wskaż katalog z plikiem a nazwę pliku
    wpisz ręcznie (z rozszerzeniem). Rano uzupełnię listę o to rozszerzenie.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 90. Data: 2010-02-11 06:47:05
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > 3.0
    > http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?disp
    laylang=pl&FamilyID=10cc340b-f857-4a14-83f5-25634c3b

    odświeżałem kompa i nie poinstalowałem jeszcze wszystkiego.

    teraz działa.

    Nie ma dramatu z szybkością działania. efekty rzeczywiście przyjemne.