  • 301. Data: 2010-03-04 02:32:58
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    adam wrote:
    > W Windows tak się zowie górny pasek okna - tam gdzie teraz jest nazwa i
    > wersja programu przydałaby się dodatkowo nazwa otworzonego pliku. Pomaga w
    > połapaniu się przy otwieraniu kolejnego pliku i wogóle w orientacji co się
    > aktualnie obrabia.
    > Drobiazg ale bardzo pomocny - chyba nie przypominam sobie programu, który
    > by tego nie wyświetlał w tym właśnie miejscu.

    Aktualnie nazwa pliku jest wyświetlana na dolnym pasku.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 302. Data: 2010-03-04 06:36:13
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał:

    > Aktualnie nazwa pliku jest wyświetlana na dolnym pasku.
    >[...]

    Jeśli przeniesienie jej na górny pasek nie jest problemem to chyba warto to
    zrobić. Czlowiek podczas pracy nabiera pewnych nawyków i jeśli ogromna
    większosć programów wyświetla nazwę pliku na górnym pasku - tam właśnie
    zaczyna jej szukać. Lepiej zatem dostosować nowy program do utartych
    standardów niż wprowadzać własne.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 303. Data: 2010-03-04 07:14:08
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Marek Wyszomirski wrote:
> [...]
    > większosć programów wyświetla nazwę pliku na górnym pasku - tam właśnie
    > zaczyna jej szukać. Lepiej zatem dostosować nowy program do utartych

    Nie ma problemu, mogę przenieść tę informację do góry. Nie myślałem, że to
    może być ważne, sam korzystam z tej informacji bardzo sporadycznie.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 304. Data: 2010-03-04 07:51:19
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    > Nie ma problemu, mogę przenieść tę informację do góry. Nie myślałem, że to
    > może być ważne, sam korzystam z tej informacji bardzo sporadycznie.

    Na pewno miejsce umieszczenia informacji o otwartym pliku nie ma
    pierwszorzędnego znaczenia - ale w sumie tego typu drobiazgi często
    decydują, ze jednymi programami pracuje nam się wygodniej, innymi - gporzej.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 305. Data: 2010-03-04 15:48:55
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Widzę, że EXIF jest ciągle kasowany ;-(...

  • 306. Data: 2010-03-04 17:03:28
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > Widzę, że EXIF jest ciągle kasowany ;-(...

    Sory, nie zdążyłem jeszcze dodać kopiowania EXIF. Obiecuję jutro udostępnić
    stosowna poprawkę.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 307. Data: 2010-03-05 17:27:48
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    W wersji 1.0 programu był błąd, który powodował sporadyczne generowanie
    czarnych pasków w obrazie.
    Można pobrać aktualizację pozbawiona tego błędu.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 308. Data: 2010-03-05 21:25:58
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    >W wersji 1.0 programu był błąd, który powodował sporadyczne generowanie
    >czarnych pasków w obrazie.
    > Można pobrać aktualizację pozbawiona tego błędu.

    ale chyba pojawił się nowy ;-) polska wersja językowa się nie załącza

  • 309. Data: 2010-03-05 21:36:44
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    TheGuru wrote:
    > ale chyba pojawił się nowy ;-) polska wersja językowa się nie załącza

    Tak, na systemie 64 bit występuje taki problem.
    Trzeba przyznać, że MS skutecznie utrudnia programistom życie i prowadzi
    bardzo niekonsekwentna politykę. O ile w katalogu Program Files (x86)
    program tam zainstalowany, może tworzyć i usuwać pliki w swoim katalogu (nie
    można manipulować plikami, które zostały utworzone w trakcie instalacji) o
    tyle w katalogu Program Files system już na to nie pozwala. Z tego powodu,
    nie da sie na chwile obecna zmienić języka w 64 bitowej wersji programu
    SNS-HDR. Będę szukał rozwiązania.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 310. Data: 2010-03-05 21:39:57
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > Z tego powodu, nie da sie na chwile obecna zmienić języka w 64 bitowej
    > wersji programu SNS-HDR. Będę szukał rozwiązania.

    ale ja mam xp 32bity...