  • Data: 2010-02-26 14:22:00
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TheGuru wrote:

    > bardzo cenna uwaga. równiez na to sa dotacje.
    > nie musze mówic kim bys byl majac taki patent.
    > teraz potentaci moga ukrasc kod albo zaproponowac tobie prace z patentem
    > jestes kims wartym (strzelam) milion$ albo wielokrotnosc.

    Aż mnie ciarki przechodzą na myśl o tej dokumentacji którą trzeba by było
    przygotować.
    Inna sprawa, że to dosyć sporo kosztuje.

    > czy podobne rozmowy prowadzisz równiez na grupach niepolskich?

    Tak.
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=100
    6&message=33683786
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=100
    6&message=34602959
    http://www.flickr.com/groups/hdr/discuss/72157622648
    650562

    > zainteresuja sie toba jak im sprzedaz spadnie i zrobi sie glosno o twoim
    > sofcie.

    Zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -