  • Data: 2010-02-25 12:09:28
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-25 12:38, Sebastian Nibisz pisze:
    > Udostępniłem wersję 0.9.9 programu SNS-HDR Pro
    > - dodałem parametr mikrokontrastu,
    > - poprawiłem zarządzanie kolorem.
    >
    > www.sns-hdr.com

    A ja tak zapytam, składałeś już CV do Adobe? ;) Twój program jest
    naprawdę genialny, zrobiłeś z ciągnięcia cieni przednią zabawę :). Muszę
    przyznać że jestem także pod wrażeniem Twojej szybkości działania, co
    chwila robisz aktualizacje z bardzo sensownymi udoskonaleniami.
    Gratuluję świetnego pomysłu i wykonania.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.