  • Data: 2010-02-25 15:42:40
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Feb., 12:38, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:
    > Udost pni em wersj 0.9.9 programu SNS-HDR Pro
    > - doda em parametr mikrokontrastu,
    > - poprawi em zarz dzanie kolorem.
    >
    >  www.sns-hdr.com
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    sprawdzilem
    ta funkcja dziala - jest przydatna , skutek jest widoczny - ku
    lepszemu :-)

    powtarzam jeszcze raz , gdyz nigdy dosyc.
    fantastyczna wolarka rawow oparta o tonmaping.

    o ile mi wiadomo dostepne wolarki nie pracuja na tej zasadzie. z kolei
    inne programy robiace tonmaping nie daja mozliwosci tak skutecznej i
    selktywnej obrobki barwy.
    sposob w jaki rozwiazalec problem kontrolowania kolorem jest wprost
    genialny.
    niezwykle szybko i skutecznie dochodzi sie do porzadanego wyniku. To
    dziala lepiej niz w LTR.

    HDR z kilku zdjec dziala w tej wersji lepiej , powiedzialbym nie ma
    nadal takich mozliwosci jak PM , ale to juz sa niuanse , ktore pewnie
    w dalszym rozwoju programu mozna poprawic. W moim odczuciu ciagle
    jest nedosyt w szczytowych swiatlach , ale to juz sa rzeczywiscie
    tylko drobiazgi.

    natomist dzisiaj sie wkurzylem i wyslalem do PM przyklad tego samego
    zdjecia samolotu ktory obrabiamy , gdyz PM robi bledy. W miejscu
    szczytowych swiatel wprowadza czarne plamy. Az dziwi mnie , ze po
    kilku latach rozwoju i swiatowej slawie PM ciagle ma takie podstawowe
    bledy.

    Twojemu programowi wroze lepsza przyszlosc , glownie jako wolarce
    rawow.

    Ale powiedz - jak wreszczie mozna kupic ten program w wersji pro ? i
    zakladam ze pare unikalnych funkcji jeszcze wprowadzisz - nawet
    mialbym jedno zyczenie , tylko nie smiem wyrazic.