  • Data: 2010-02-11 07:59:24
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Feb., 17:57, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Dodam jeszcze coś bardzo fajnego, czego akurat mnie trochę brakuje. Myślę,
    > że innym także się przyda.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    moim zdaniem koniecznie nalezaloby dodac mozliwosc hurtowej obrobki.
    poniewaz program mozna wykorzystac jako optymalizujaca ze wzgledu na
    dynamike wolarke Rawow , moznaby wrzucic do pamieci konieczne do
    wolania rawy , i program sam jeden po drugim sobie obrobi calosc.
    dla 100 zdjec to juz byloby ok 200 - 300 minut , czyli pare godzin -
    taka czynnosc musi byc robiona automatycznie. Nikt nie wytrzyma tak
    dlugiego mnemotechnicznego klikania.
    analogicznie obrobka automytaczny zestawu paru ( 2 , 3 ) rawow do
    hdr.
    Wowczas , po wprowadzniu tej funkcji stanowilby w wielu wypadkach
    lepsza alternatywe dla photomatixa.

    Poniewaz photomatixem pracuje ciagle wiec widze iz ten progrma ma
    bledy - dosc czesto robi glupoty , np szczytowe swiatla zastepuje
    czarnymi plamami - to dyskawalifukuje zdjcie .
    niekiedy w obrobce hurtowej , nagle ktores ze zdjec zlozy do
    calkowicie czarnej plaszczytny , trza powtarzac recznie.
    a wiec program nie jest bezblednby i niestety sa to bledy istotne
    ( mowa o photomatixie).

    Twoj program takich glupot nie robi , dlatego tez mowie o nim jako o
    alternatywie.