  • Data: 2009-09-23 07:45:07
    Temat: Re: SNS-HDR
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TheGuru wrote:
    > pobrałem dzisiaj rano chwilę przed napisaniem maila.

    Poza procedura ostrzenia, która została wyłączona, program wzmacnia jeszcze
    kontrast subtonowy. Możliwe, że ta operacja powoduje przeostrzenie zdjęcia.
    Możesz mi na maila przesłać zdjęcie, które Twoim zdaniem jest przeostrzone?

    Należy jednak pamiętać o tym, aby obrazy źródłowe, nie były w żaden sposób
    ostrzone (także w aparacie). Ostrzenie generuje niepożądane efekty halo a te
    w procesie tworzenia obrazu HDR są potęgowane.

    > a czy docelowo planujesz usunąć to ograniczenie.?

    Program będzie dostępny w dwóch wersjach:
    1. Bezpłatnej, posiadającej ograniczenia wielkości przetwarzanych plików,
    zapisującej obrazy HDR w formacie JPEG ze średnią jakością kompresji.
    2. Płatnej, nie posiadającej ograniczeń wielkości plików, zapisującej obrazy
    HDR w formacie TIFF 48bit.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -