  • Data: 2011-09-15 21:00:43
    Temat: Re: SMSy polepszają jakość dzięki smartfonom?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote in message
    news:j4sa12$33l$1@news.dialog.net.pl...

    > No tak, po raz kolejny wychodzi, że jestes wyjątkowy...

    Nie miałem tego na myśli - raczej dla mnie T9 jest nieprzydatne i go
    wyłączam.
    Jak sobie radzić z T9 przy szybkim przełączaniu z angielskiego na polskie?
    Czy w ogóle telefony mają więcej niż jeden słownik wbudowany?
    Jak przełączać się między słownikami?

    > O ludziach mniej wyjątkowych od Ciebie.

    Widzisz - może kupiłeś sobie smartfona z ZADUŻYM ekranem,
    który nie leży Ci dobrze w ręce? Uległeś marketingowcom co
    to aby być "lepsi" od iPhone 4 zamiast ekranu 3.5" zrobili
    telefon z ekranem 4.3" i pogorszyli używalność telefonu,
    który przez tą zmianę przestał się ładnie mieścić w ręce?

    > A niby tak tutaj walczysz o tolerancję dla odmienności...

    Ja Cię toleruję ale nie rozumiem. Nie ma tu sprzeczności.
    Dokładnie takie samo podejście mam do wierzących w Boga
    czy do gejów. Też ich toleruję ale ich "nie rozumiem"...

    > Gimnazjaliści opanowują to w parę dni.

    Jasne... ale tylko Ci wyjątkowi :-)